/
Forside
/
Teknologi
/
Udvikling
/
C/C++
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
C/C++
#
Navn
Point
1
BertelBra..
2425
2
pmbruun
695
3
Master_of..
501
4
jdjespers..
500
5
kyllekylle
500
6
Bech_bb
500
7
scootergr..
300
8
gibson
300
9
molokyle
287
10
strarup
270
Alpha kanal med OpenGL
Fra :
Klaus Petersen
Dato :
03-06-03 15:59
Hej.
Jeg forsøger at tegne en quad, der har en texture med alpha kanal på sig.
Det virker sådan set også fint nok langt henaf vejen.. men det er ligesom at
kvaliteten af texturen falder (mere specifikt: farvedybden) når jeg slår
alphatesten på.
Slår jeg den af ser det fint nok ud.
Disse 2 linjer bruger jeg til alphatesten:
glAlphaFunc( GL_GREATER, 0.0f );
glEnable( GL_ALPHA_TEST );
Hvorfor taber texturen mon kvalitet?
Søg
Alle emner
Teknologi
Udvikling
C/C++
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408924
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.