HTML 4.01 - tekst mangler ?
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 15:44

www.pf.dtu.dk/webdesign er der en lidt mystisk fejl. I afsnittet, der
starter med <h3>-elementet med teksten "Billeder af PF-logo", er den
efterfølgende tekst "svøbt" omkring min tabel.

Jeg har valideret koden samt kigget den igennem selv, men jeg kan ikke
finde fejlen.

Er der nogle af jer, der måske har bedre øjne end mig ?

--
Jesper Stocholm - www.stocholm.dk

.... der gerne vil gøre usenet til et trygt sted at være.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-06-03 18:33

Jesper Stocholm wrote:
> [...]
> finde fejlen.
>
> Er der nogle af jer, der måske har bedre øjne end mig ?

Jah, smid align="left" på div i stedet for table ;)
Det opfatter det lidt ala "align på img" tag'et ;) ved faktisk ikke om
det er er browserfejl?

mvh
Johan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 19:30

Johan Holst Nielsen wrote :

> Jah, smid align="left" på div i stedet for table ;)

Det var kattens ... det virkede jo.

Mange tak for hjælpen ...

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Svar til gruppen og ikke til mig privat !
Skriv under det du svarer på - www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-06-03 20:08

Jesper Stocholm wrote:

> Det var kattens ... det virkede jo.
>
> Mange tak for hjælpen ...

Var så lidt...
Af lidt interesse. Er det en "lukket" konkurrence eller er alle
velkommen til at deltage :)

mvh
Johan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 21:09

Johan Holst Nielsen wrote :

> Var så lidt...
> Af lidt interesse. Er det en "lukket" konkurrence eller er alle
> velkommen til at deltage :)

alle er velkomne. Jeg selv er primært (udelukkende) serverside programmør,
så det mine manglende evner, der er årsagen til konkurrencen.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 90,86%
http://www.spampal.org.uk/

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-06-03 08:16

> alle er velkomne. Jeg selv er primært (udelukkende) serverside programmør,
> så det mine manglende evner, der er årsagen til konkurrencen.

Me too :) Men lidt kreativt er der vel i os alle ;)
Lad os se om jeg får tid :)

mvh
Johan