tagwall kildekode (simpel)
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 03-06-03 14:56

Jeg vil gerne have en tagwall llidt ligesom den tagwall der er på den her
side http://www.pengu.dk/index2.php jeg kan ikke lave et direkte link
men.... under "tagwall"
Hvis der er nogen der kender kildekoden til den ? eller noget lignende? en
simpel gæstebog/tagwall

--
m.v.h. Morten

Morten@blop.dk
--> www.Mortenmk.tk <--

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 04-06-03 14:24

[klip]
> side http://www.pengu.dk/index2.php jeg kan ikke lave et direkte link
[klip]

Øøøh... denne her tagwall (http://www.pengu.dk/tagwall.php) er lavet i PHP,
og ikke ASP, som denne nyhedsgruppe omhandler.
Du må enten poste dit indlæg i php-gruppen, eller du er måske ude efter
noget i ASP istedet?

Du kan enten lave den i database (SQL, Access, m.fl.) eller som tekstfil.
Undersøg og svar igen, så man har en chance for at give dig noget du kan
bruge; Kan din server fx understøtte ASP overhovedet?! - Og MS-Access?

MVH Jonas (aka Juke)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 04-06-03 14:57

Ja den kan både acces og asp. ok jeg troede bare den var i asp... :/ Nå men
så smider jeg den bare ind i php forumet

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 04-06-03 14:58

Nå og jeg troede bare den var i php, nå men så smider jeg den da bare ind i