FTP
Fra : Henrik Dencker

Dato : 28-03-01 15:06

2 af mine kolleger har problemer med når de ftp´er til vores webserver, det
er som om at når de uploader så er der en eller flere filer der kun er
kopieret en smule af over på serveren, hvorefter de kan prøve igen og så
lykkedes det. De lægger ikke mærke til det før de i browseren ser at f.eks.
et logo ikke vises. Hvad skyldes dette, vi er 2 personer mere der ikke har
problemet overhovedet. Vi kører alle på Win2000 prof. og bruger Windows
Commander til FTP?

Mvh Henrik Dencker

Fra : Bruun

Dato : 29-03-01 20:31

Hejsa,

"Henrik Dencker" <henrik.dencker@rc-media.dk> wrote in message
> [...]
> problemet overhovedet. Vi kører alle på Win2000 prof. og bruger Windows

Det kan skyldes en del ting... Hvordan er Jeres net konfigureret? Jeg har
oplevet at der var så meget broadcast på et netværk at almindelige
printpakker til netværks printere blev ødelagt.

Måske det kan være noget i den retning?! for meget broadcast og pakkerne
bliver enten beskadiget eller tabt?!

Mvh Kim Bruun