Kantspade
Fra : Mogens Lunde

Dato : 02-06-03 18:57

Jeg er storforbruger af kantspader - vel en 4-5 stykker på en sæson. Ikke
fordi jeg er specielt voldelig eller fysisk stærk, men fordi Zink Lysbro har
valgt at lave noget værre klamp der ikke holder til at blive brugt. Er der
nogen som kender et andet fabrikat, eller ved hvor man kan købe 5
ZL-kantspader til prisen på et styk ?

--

Venlig hilsen
Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 20:30

On Mon, 2 Jun 2003 19:56:43 +0200, "Mogens Lunde"
<m_lunde@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>valgt at lave noget værre klamp der ikke holder til at blive brugt. Er der
>nogen som kender et andet fabrikat, eller ved hvor man kan købe 5

Hvad med at få en (maskin-)smed til at lave en til dig - med hærdet
skær og i en tykkelse, så det kan skærpes/genhærdes ved slid. Det må
være billigere i længden.

KS

Fra : Aksel

Dato : 04-06-03 21:40

"Mogens Lunde" <m_lunde@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> valgt at lave noget værre klamp der ikke holder til at blive brugt. Er der
> nogen som kender et andet fabrikat, eller ved hvor man kan købe 5

Haveselskabet handler med håndsmedede haveredskaber i en fantastisk
kvalitet, her er link til kantstikker
> http://butik.havenonline.dk/product.asp?product=356&page=2

Hilsen Aksel