Heller ingen vindruer ~snøft~
Fra : Michael, Fyn

Dato : 02-06-03 12:43

Jeg har en 6-7 år gammel vindrue af sorten Himrod. Den vokser fint i mit
drivhus, bliver passet og plejet med gødning, vanding og beskæring. Den
skyder lystigt - den sætter bare ingen klaser mens min dumme søsters
discount drue, som er plantet udendørs har sat henved 100 klaser!!!

Hvorfor?????

Hvad gør jeg forkert?

Michael, Fyn

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-06-03 12:54

"Michael, Fyn" wrote:

> [...]
> skyder lystigt - den sætter bare ingen klaser mens min dumme søsters
> discount drue, som er plantet udendørs har sat henved 100 klaser!!!

Så nu ikke misundelig.

> Hvorfor?????
>
> Hvad gør jeg forkert?

Du er utålmodig?
Måske er den ensom :)

Min blå vinstok (udendørs) har for første gang sat en masse små klaser.
Jeg har vel haft den i 2 år.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin