IE6, billeder mangler
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-06-03 10:37

Hej NG

I den sidste tid har jeg oplevet et lidt irriterende problem:

Når jeg loader en side (f.eks. www.bt.dk) vises alle billedruderne ikke
altid. En del er hvide med rødt X. Højreklik, vis billede gør at billede
loades og vises.
Antallet af billeder der vises/ikke vises er ikke konstant, det varierer fra
gang til gang.
Er der nogen der har et bud?

Jeg kører:
W98 SE
IE 6.0.2800.1106IC
Tilslutning ADSL 128/256
Norton sikkerhedspakke

Jeg har søgt efter tidligere tråde i google, men ikke fundet nogen
relevante.

Jeg mener selv at alle relevante opdateringer til W98/IE er installeret.

mvh Carsten
--
-- HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser
-- mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-06-03 10:41

Carsten Finn Rasmussen skrev:

> [...]
> Højreklik, vis billede gør at billede loades og vises.
> Antallet af billeder der vises/ikke vises er ikke konstant,

Har du prøvet at slette temporære internetfiler?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-06-03 11:55

> Har du prøvet at slette temporære internetfiler?
> --

Ja flere gange. Det er ikke cachede sider. En 'opdatering' af siden løser
heller ikke problemet. En opdatering kan ændre situationen. Flere/færre ikke
viste billeder.

Jeg har en fornemmelse af, (uden at have ret meget at have den i), at det er
et 'time out' problem. Det er lidt lige som om at mit system eller udbyderen
'mister tålmodigheden' og bliver træt af at vente...

I statuslinien nederst får jeg ind i mellem/måske hver gang beskeden:
"Udført, men med fejl på siden".
Fejlene kan typisk være:

"linje 2, Tegn 9, Fejl: Tegnet er ugyldigt, kode 0"
eller
"linje 10, tegn 3, Fejl: 'getAtags' er ikke defineret, kode 0"
eller
"linje 18, tegn 51, Fejl: 'ads.adstr1' er null eller ikke et objekt, kode 0"

Disse eksempler stammer fra min startside tdconline.dk

Jeg kan ikke rigtigt gennemskue om:

1. Jeg har et IE opsætningsproblem

2. Mangler jeg noget 'java-noget' eller lign.

3. Har jeg et opkoblingsproblem (tdc/netexpress)

4. Er det min Norton sikkerhedspakke der er 'i vejen'
(Deaktivering har tilsyneladende ingen indvirkning på problemet.)

Livet er sgu' ikke nemt, men sommetider sjovt...
Carsten

Fra : Leo E

Dato : 17-06-03 20:58

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> wrote in message news:<3edb2cfe$0$13226$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
>
> 1. Jeg har et IE opsætningsproblem
>
> 2. Mangler jeg noget 'java-noget' eller lign.
>
> 3. Har jeg et opkoblingsproblem (tdc/netexpress)
Det sku´ vel aldrig være: deaktiver scriptfejlfinding i-funktioner-internet-
indstillinger- avanceret, der mangler et flueben?
Hilsen: leo

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 17-06-03 22:22

Leo E wrote:

> Det sku´ vel aldrig være: deaktiver scriptfejlfinding
> i-funktioner-internet-
> indstillinger- avanceret, der mangler et flueben?
> Hilsen: leo

Nej.. v ok

Carsten

Fra : Leo E

Dato : 18-06-03 04:54

> [...]
> "linje 18, tegn 51, Fejl: 'ads.adstr1' er null eller ikke et objekt, kode 0"
>
> Disse eksempler stammer fra min startside tdconline.dk

Du kan jo prøve i internetindstillinger - gendan standard, hvis du
prøver det, besvarer det også 2.

> 2. Mangler jeg noget 'java-noget' eller lign.
>
> 3. Har jeg et opkoblingsproblem (tdc/netexpress)
Kig under egenskaber for netværk

> 4. Er det min Norton sikkerhedspakke der er 'i vejen'
Det kan jeg ikke forestille mig, for du hiver jo ikke noget ind i
computeren

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-06-03 05:46

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh Carsten
> --
> -- HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Zone Alarm?
Norton?

Hukommelse?

Jeg har ngenlunde samme problem, og en geninstallation af maskinen hjalp kun
lidt, jeg prøver snart med mere ram!

Jesper

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 17-06-03 15:17

Jesper Nielsen wrote:
> Zone Alarm?
Nej
> Norton?
Sikkert, men hvor? Jeg leder videre.

> Hukommelse?
Nej

> Jeg har ngenlunde samme problem, og en geninstallation af maskinen
> hjalp kun lidt, jeg prøver snart med mere ram!

Lykke til
Carsten

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 07-07-03 17:28

Jesper Nielsen (jesniel@yahoo.com) skrev:

> Jeg har ngenlunde samme problem, og en geninstallation af maskinen
> hjalp kun lidt, jeg prøver snart med mere ram!

Jeg har 768 mb ram.
Har store problemer med IE og manglende billeder.
Tror det skyldes IE's cache styring eller mangel på samme??

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk