internet d-link60??
Fra : rex

Dato : 31-05-03 09:19

Hej
Har lige købt en d-link 604, jeg har stofa kabelnet
skal man havde en dynamisk ip adresse for at få den til at virke????

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 31-05-03 09:27

"rex" <rexman1000@hotmail.com> wrote:

> Har lige købt en d-link 604, jeg har stofa kabelnet
> skal man havde en dynamisk ip adresse for at få den til at virke????

Næ, den fungerer lige godt med en statisk (manuelt konfigureret) eller
dynamisk (DHCP tildelt) IP adresse, mange ISP'er bruger en DHCP tildele IP
adresse der altid forbliver den samme, det kalder de fast, hvilket er en
meget fin betegnelse, undtagen når du skal konfigurere en router.

DI-604 kan også modtage IP adressen via PPPoE eller PPTP, men det har di nok
ikke brug for.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam058@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg