MS Windows
briani 27239
BS Player og danske undertekster
Fra : Jakob M

Dato : 30-05-03 21:18

Min BSPlayer (0.86) har det ikke så godt med æ,ø og å, de bliver til nogle
underlige tegn. Hvordan får jeg æ,ø og å frem ?. Jeg rettet sprog til Dansk
under Options.
Windows XP Pro SP1 DK

Mvh
Jakob

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 30-05-03 22:08

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXXXX> skrev i en meddelelse
> Min BSPlayer (0.86) har det ikke så godt med æ,ø og å, de bliver til nogle
> underlige tegn. Hvordan får jeg æ,ø og å frem ?. Jeg rettet sprog til
> [...]

Når filmen kører med undertekst - højreklik - undertekster - skrifttype -
under script vælger du western. Vola!

Jakob B.

Fra : Jakob M

Dato : 30-05-03 22:13

> Når filmen kører med undertekst - højreklik - undertekster -
> skrifttype - under script vælger du western. Vola!

Tak

Mvh
Jakob

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 30-05-03 22:14

....og forresten: http://forum.bsplayer.org/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-03 22:49

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXXXX> skrev :

>Min BSPlayer (0.86) har det ikke så godt med æ,ø og å, de bliver til nogle
>underlige tegn.

Du skal vælge en anden fonttype, husker desværre ikke hvilken, så
prøv dig frem.
--
Knud