Hvorfor kommer mit billede ikke på som bag~
Fra : Lars H

Dato : 30-05-03 15:11

Hej NG!

Jeg debuterer med lidt css og har sat et baggrundsbillede ind. Jeg har
undervejs brugt frontpage lidt til at hjælpe mig med at lave siden. Når jeg
ser min side i FP er der det rigtige logo på baggrunden, men når jeg
uploader siden til serveren kommer det billede ikke på men der er kun en
hvid baggrund.
Hvad går der galt ?

siden er her: http://www.mobilunlock.tk

På forhånd tak
Lars H

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-05-03 15:21

Lars H wrote:
> [...]
> Når jeg ser min side i FP er der det rigtige logo på baggrunden, men
> når jeg uploader siden til serveren kommer det billede ikke på men

hedder billedet LOGO2.JPG eller logo2.jpg ?
Det skal hedde LOGO2.JPG for det hedder filen i dit style.

Du ved godt at der i Opera med dit css er sort baggrund og sort skrift?
Ikke smart

Har du set siden i andet end frontpage/IE?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars H

Dato : 30-05-03 19:39

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du set siden i andet end frontpage/IE?
>
> --
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Nej jeg har kun set den i de 2 du nævner. Men nu er jeg ikke så stærk ud i
det her, så indtil jeg bliver bedre må det vente med fuld support for alle
browsertyper. Men det er da noget jeg vil have med på et tidspunkt, men lige
nu er der bare så mange andre ting der driller...

Jeg prøver lige at ændre det til små bogstaver over det hele og ser hvad der
sker... foreløbigt mange tak.

Mvh
Lars H

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-03 16:00

"Lars H" <asd@c.dk> skrev :

> [...]
>ser min side i FP er der det rigtige logo på baggrunden, men når jeg
>uploader siden til serveren kommer det billede ikke på men der er kun en

Fordi billedet hedder logo2.JPG og ikke LOGO2.JPG, som du har
skrevet.

Der er forskel på små og store bogstaver på en server, så væn dig
til kun at bruge små bogstaver i filnavne.

Ser du siden lokalt, så er der ikke forskel på små og store
bogstaver.
--
Knud

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 30-05-03 18:11

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Ser du siden lokalt, så er der ikke forskel på små og store
> bogstaver.

Jo, hvis man sidder ved en *nix maskine, ellers ikke.

--
"Anyone who slaps a 'this page is best viewed with Browser X' label
on a Web page appears to be yearning for the bad old days, before

Fra : Lars H

Dato : 30-05-03 19:43

Så er det rettet og det var lige præcis det der var galt... Den havde jeg
ikke lige tænkt på. Jeg havde hele tiden z-index'erne som skurkene, men det
var åbenbart ikke tilfældet.

Endnu en gang mange tak for jeres hjælp..

Mvh
Lars H