MS Windows
briani 27239
Ingen lyd i Outlook og MSN Messenger
Fra : Claus Larsen

Dato : 30-05-03 09:56

Hil...

Pludselig virker mine systemlyde i subj. ikke mere. Jeg får blot et bip i
PC-højttaleren.
Alle andre systemlyde virker fint.

Når jeg går ind i kontrolpanel > Lyde og lydenheder kan jeg se at der ingen
ændringer er, og jeg kan også afspille lydene her.
Jeg har prøvet at ændre lydene, men uden resultat.

Skal jeg ind i registreringsdatabasen eller hvad....

Kører Win XP Pro

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Claus Larsen

Dato : 30-05-03 17:52

Glemt at nævne at mine start- og lukke lyde heller ikke virker mere....
Har prøvet at gendanne, men uden resultat

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk