MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
En aflører for PC Tools eller Nortom Comma~
Fra : Morten Schmidt

Dato : 29-05-03 22:34

hej i gruppe

Norton Commander kunne læse oh skrive i en fil, både i uext-mode og
hexdecimalt. Finder der et sådant, vil jeg gerne et link. Det behøver ikke
at kunne så meget som de nævnte, men skal kunne spille sammen men XP.

Hilsen

Morten

--
Fremtiden er sikret http://www.geocities.com/dmseniorodense/

Fra : Lars Grau

Dato : 29-05-03 22:35

Totalcommander

www.tucows.dk

Mvh
lars

Fra : Morten Schmidt

Dato : 30-05-03 08:43

Hej Lars

Tak for dit hint, men det løser desværre ikke problemet. Jeg vil gerne kunne
gå ind i en vilkålig fil på harddisken og se den hexadecimale kode for de
enkelte bytes. Det kan man ikke med Total Commander, efter hvad jeg kan se.

Hilsen

Morten

Fra : Tommy

Dato : 30-05-03 09:08

On Fri, 30 May 2003 09:42:57 +0200, "Morten Schmidt" <redfish@sol.dk>
wrote:

> [...]
>enkelte bytes. Det kan man ikke med Total Commander, efter hvad jeg kan se.

UltraEdit er din ven!

http://www.ultraedit.com/
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : arc@na

Dato : 31-05-03 17:32

Tommy <verndroidSLET@hotmail.com> wrote in

> UltraEdit er din ven!
> http://www.ultraedit.com/

Jepper - kanon-program!

arc@na

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-05-03 18:00

In dk.edb.system.ms-windows, arc@na <this.is@n.invalid.email.org>
says...
> Jepper - kanon-program!

Den virker til at være ganske fornuftig. Bliver nok erstatning for PFE.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ole Junker

Dato : 30-05-03 20:56

wrote:

> [...]
>enkelte bytes. Det kan man ikke med Total Commander, efter hvad jeg kan se.

Hej Morten

Så har du ikke set ordentligt efter.

Gå ind på en vilkårlig fil. - Højreklik på den. - Vælg: Vis (Lister).
Under menupunkt: Valg - vælger du: 3 Hex.
Så skal du bare se løjer.

M.v.h.

--------------------
Ole Junker
ojunker[hos]fjerndettee-box.dk

Fra : Ole Junker

Dato : 30-05-03 21:10

On Fri, 30 May 2003 21:56:02 +0200, Ole Junker <ojunker@fjerne-box.dk>
wrote:

> [...]
>
>Gå ind på en vilkårlig fil. - Højreklik på den. - Vælg: Vis (Lister).
>Under menupunkt: Valg - vælger du: 3 Hex.

Supplement:

I stedet for at højreklikke, kan man markere en fil og derefter trykke
F3

M.v.h.