Mærkelig bug i IE6
Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 29-05-03 16:14

Jeg har lige opdaget en mærkelig bug i IE6 (på WinXP). Jeg har valideret min
CSS på W3, og har sat deres valid-CSS-logo på mine sider.

Linket til at se valideringen af CSS ser sådan ud i min kilde:

<a
href="http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http://www.mzh.dk">Ch
eck mit stylesheet</a>

men når jeg ser dette link i IE6, så peger det på http://www.mzh.dk, altså
min egen side...

Fejlen ligger i spørgsmålstegnet. Hvis jeg skifter det ud med HTML koden for
"spørgsmålstegn" ("&#63;"), så virker det...

Se eksempler på http://www.mzh.dk/test.html og http://www.mzh.dk/test2.html.
De to sider er fuldstændig ens, bortset fra, at spørgsmålstegnet på
test2.html er lavet om til HTML kode.

For at gøre det endnu mere uforståeligt, så ser de to links ens ud på
skærmen, men de peger forskellige steder hen...

Nogen, der ved, hvorfor IE ikke kan finde ud af dette?

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-05-03 22:19

Virker fint i IE6.
Må være en lokal fejl.

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 29-05-03 22:39

> Virker fint i IE6.
> Må være en lokal fejl.

Sorry! Det var min WebWasher, der lavede ged i den!

Tak for svaret alligevel!

Mikkel