Nyt fotogalleri samt kraftig opdatering af~
Fra : Fidelihut

Dato : 29-05-03 15:42

Jeg har endelig fået lavet om på min side om især diskus og maller, der er
kommet en del nye billeder, se dem :
www.unger-madsen.dk

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 29-05-03 20:21

hehe nice, men måske du skulle lave lidt mere om på den! Siden er jo fyldt
med fejl! Eller er det min browser? Jeg mangler i alle fald en del billeder!

Fra : Carsten Gall

Dato : 30-05-03 10:30

Jørgen Engbjerg <zeta@obel.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bb5mk5$m3s$1@sunsite.dk...
> hehe nice, men måske du skulle lave lidt mere om på den! Siden er jo fyldt
> med fejl! Eller er det min browser? Jeg mangler i alle fald en del
billeder!

Jeg har lige kigget på siden, der er da ingen fejl, så det er nok din
browser der ikke kan lide siden.

Carsten

Fra : Martin Heller

Dato : 30-05-03 13:22

Den Fri, 30 May 2003 11:29:37 +0200. skrev Carsten Gall:

> [...]
> nyhedsmeddelelse:bb5mk5$m3s$1@sunsite.dk...
>
> Jeg har lige kigget på siden, der er da ingen fejl, så det er nok

Det er fordi siden er lavet i MS FrontPage. FrontPage laver kode, som ikke
overholder w3c standarderne, hvorfor det ikke er alle browsere, som kan se
siderne. Jeg kan heller ikke se siden ordentligt, hverken i Mozilla eller
Opera.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 30-05-03 11:49

Martin Heller wrote:

> [...]
> siderne. Jeg kan heller ikke se siden ordentligt, hverken i Mozilla eller

Pedant! Nu skal du ikke begynde at forsyne debatten med fakta. ))

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Martin Heller

Dato : 30-05-03 13:48

Den Fri, 30 May 2003 12:48:44 +0200. skrev Steen Suder, privat:

> Pedant! Nu skal du ikke begynde at forsyne debatten med fakta. ))

sorry

Fra : /

Dato : 30-05-03 14:17

Siden virker da fint i f.eks Opera 7(og nyere). Sjekk min posting om
"timeout"

Fra : /

Dato : 30-05-03 14:16

"Feilen" ligger i antallet thumbnails/images på en side, dette blir mange
"kall" mot serveren og med lav linjehastighet så vil enkelte av bildene
"falle fra" pga timeout. Høyreklikk på disse bildene og velg "refresh" burde
løse problemet. Eller om webmaster innser tekniske begrensninger og minsker
antallet bilder pr side

Fra : Rapper

Dato : 02-06-03 18:57

"Fidelihut" <macaw@ofir.dk> wrote in message
> Jeg har endelig fået lavet om på min side om især diskus og maller, der er
> kommet en del nye billeder, se dem :
> www.unger-madsen.dk

Hmm, hvis du virkelig har 25 akvarier må du kunne tage nogle flere og mere
spændende billeder

Hvad med nogle totalbilleder og sådan?

--
Mvh Rasmus