skruge lyden op
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 29-05-03 09:09

Hvordan får jeg skruget lyden højere op?

Det er ikke selve volumeknappen jeg tænker på, det kan jeg godt finde ud af.

Men der må være en indstilling for hvormeget volumen man tillader f.eks
KsCD at gå op til.

Når jeg har skruget helt op for KsCD vil testlyden i KsCD være
_meget_højere end når jeg hører musik på cdafspilleren.

Hvor gør jeg det?

Hilsen Claus

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 29-05-03 09:24

Claus Christian Larsen skrev:

> [...]
> finde ud af.
>
> Men der må være en indstilling for hvormeget volumen man tillader

Det lyder som om du bruger KDE. Prøv at starte KMix, så vil du kunne
indstille lyden præcis som du vil have den, og gemme værdierne.

// Klaus

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 29-05-03 09:29

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Det lyder som om du bruger KDE. Prøv at starte KMix, så vil du kunne
> indstille lyden præcis som du vil have den, og gemme værdierne.

Super nu er der fuldt drøn på, tak for det.

Hilsen Claus