Romantik
Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 29-05-03 09:11

Joan Ørting skriver i BT, blandt andet:

"En cykeltur med kæresten i øsende regnvejr er en mindeværdig oplevelse,
fordi vi forstår at værdsætte den specielle stemning,, når vi har fået
sparket det våde tøj af, sidder tæt sammen med røde kinder, og hygger os i
uldtæppet med en kop kaffe og stearinlys i vinduerne. Vi elsker små sedler
med et lille: »godmorgen skat, du sov så sødt, så jeg ville ikke vække dig.
Jeg kan ikke vente med at se dig i aften. Din for evigt«. Sådan en seddel
bliver gemt resten af livet i en speciel kærligheds-æske, hvor vi kan søge
tilflugt, hvis livet skulle blive for hårdt og realistisk. Det er så små
virkemidler, der skal til, for at føle blodet boble i årene. Et rosende ord,
et blik, et kys i nakken, et tændt stearinlys på middagsbordet, en aftentur
under stjernehimlen eller en blå syrendusk på hovedpuden. Romantikeren
lægger mærke til det hele. Og vi giver tusindfold igen."

Hvad siger gruppen til det? Kan vi få en diskussion om romantik, eller er
det unødvendigt?

--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 29-05-03 09:18

I en meddelelse skrev Sophie Frederikke Schröder blandt andet følgende:

> [...]
> tusindfold igen."
>
> Hvad siger gruppen til det? Kan vi få en diskussion om romantik,

Kik ind på: http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=140328&fid=100026861

Der ses et svar Joan gar givet en ung pige, enlig mor, der har været
prostitueret, og en del andet.

Det aktuelle indlæg hedder: "Hvorfor får jeg kun tabertyper?"

Joan's gode svar er "guf" for romantikere...... (Så'n nogen som mig.)

--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : christian

Dato : 29-05-03 13:58

> Joan's gode svar er "guf" for romantikere...... (Så'n nogen som mig.)
>
> --

Jeg plejer nogengange at ligge en rød rose i min tøzz´s lille seng :)

Hun bliver, åhh så glad :)

:)

mvh.

christian

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 29-05-03 14:08

I en meddelelse skrev christian blandt andet følgende:

> Jeg plejer nogengange at ligge en rød rose i min tøzz´s lille seng :)
>
> Hun bliver, åhh så glad :)
>
> :)
>
> mvh.
>
> christian

Det ville jeg også blive, hvis der var nogen der gjorde det i min.
--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-05-03 15:18

Hej Sophie

> Hvad siger gruppen til det? Kan vi få en diskussion om romantik,
> eller er det unødvendigt?

Sikkert ikke, men jeg synes, det Joan siger, er fornuftigt.

En lille opmærksomhed, uanset hvilken, er den lim, der holder et forhold
sammen. Når man ikke gider det mere, så gider man nok heller ikke forholdet.

Med venlig hilsen

Mark

Der skal til Annie Lennox koncert sammen med sin viv i aften. Kun os to. Jeg
satser på, at det bliver ret romantisk.

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 29-05-03 16:36

I en meddelelse skrev Mark Thomas Gazel blandt andet følgende:

> [...]
>
> Der skal til Annie Lennox koncert sammen med sin viv i aften. Kun os
> to. Jeg satser på, at det bliver ret romantisk.

Det vil jeg da håbe *for jer* at det bliver....
--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-05-03 00:31

[Sophie Frederikke Schröder | Thu, 29 May 2003 10:11:11 +0200]

>Hvad siger gruppen til det? Kan vi få en diskussion om romantik, eller er
>det unødvendigt?

Unødvendigt...

Jeg er romantiker, og den mest romantiske af Nicolai og mig, men Joan
Ørting's ligegyldige romantikbavl kan der ikke koges megen suppe på.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk