Klematis
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 28-05-03 20:32

Hej.
Jeg har en stor klematis som er i blomst nu, hvornår kan den beskæres?
MVH
Niels Peter Nielsen

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 29-05-03 21:13

"Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en stor klematis som er i blomst nu, hvornår kan den beskæres?

Man kan finde en hel del om beskæring af klematis på nettet, både på dansk
og på udenlandsk. Hvis du ved hvad sort det er, gør det nok søgningen
nemmere.

På denne adresse finder du god vejledning, hvis du ikke kender sorten -
eller bare vil prøve dig frem:
http://www.dueplant.dk/artikler/art14.html

Poul Erik Jørgensen
--
Remove MAIL from my email-address when replying.
Enlevez MAIL de mon adresse électronique pour me contacter.

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 29-05-03 21:20

> [...]
> Hej.
> Jeg har en stor klematis som er i blomst nu, hvornår kan den beskæres?

Slå op på Google under Klematis beskæring. Jeg fandt masser. F.eks.
http://www.dueplant.dk/artikler/art14.html

VH Birgitte