Automatisk opdatering
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-03-01 01:28

Hejsa

Kan jeg på en eller anden måde sætte min IE5 til automatisk at opdatere
billedet fx hver 5 minut ?
Jeg sidder og følger med på Ebay og det ville da være ganske praktisk hvis
IE selv opdaterede (jeg følger med i flere ting på en gang).

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 28-03-01 13:59

On Wed, 28 Mar 2001 02:27:53 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<milux@image.dk> wrote:

>Kan jeg på en eller anden måde sætte min IE5 til automatisk at opdatere
>billedet fx hver 5 minut ?

Jeg tror ikke IE har den funktion, men Opera 5 har!

http://www.opera.com

mvh Andreas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-03-01 20:09

Tak Andreas!

Så kan jeg jo bare ha' den liggende også.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Andreas Kleist Svendsen <usenetnospam@nau.dk> skrev i en

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 28-03-01 22:09

On Wed, 28 Mar 2001 21:08:35 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<milux@image.dk> wrote:

[http://www.opera.com]
>Så kan jeg jo bare ha' den liggende også.

Eller du kan vælge kun at bruge den, personligt synes jeg den er bedre
end IE.

mvh Andreas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-03-01 22:45

Hej igen Andreas

Foreløbig har jeg hentet den og afprøvet den kort. Den har en tendens til at
formindske winduerne, når det passer mig mindst! Men den får en fair chance.

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 08-04-01 18:11

Du kan også vha javascript lave en side med indhold fra de sider du ønsker
nyheder fra fx 4 frames med hver sit site i, der bliver opdateret hvert x.
minut

JS