MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Den der 'Åbn med' i windows, der har jeg k~
Fra : david andreasen

Dato : 27-05-03 18:49

Hej

Den der 'Åbn med' der har jeg kommet til at klikke tilfældigt for en fil, at
den skal åbne med et specifikt program. Det var en *.msi fil og nu vil den
ikke åbne, selvfølgelig.
Hvordan fravælger jeg at den skal åbnes med det program jeg én gang har
valgt for filen?
Filen er: CDIndexer.msi
-
David Andreasen

Fra : Tommy Hasen

Dato : 27-05-03 19:03

"david andreasen" <davidandreasen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> ikke åbne, selvfølgelig.
> Hvordan fravælger jeg at den skal åbnes med det program jeg én gang har

På samme måde som du gjode første gang.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : david andreasen

Dato : 27-05-03 19:06

Hej
Det er ikke muligt!
Der er kun mulighed for at vælge åbn, nu.
-
da

Fra : Edmund

Dato : 27-05-03 19:06

david andreasen wrote:
> Hej
> Det er ikke muligt!
> Der er kun mulighed for at vælge åbn, nu.

Tryk på shift inden du klikker med musen

--
Mvh Edmund

Fra : david andreasen

Dato : 27-05-03 19:53

Hej.
Jeg har Installeret microsoft installer.
Efter det har den selv rettet til at åbne med microsoft installer.
Jeg tror at *.msi står for microsoft installer.
Så alt er ok nu.
Men det er da meget rart at alligevel vide hvad man skal gøre.
Du siger at jeg skal holde shift nede inden man klikker med musen. Men nu
kan jeg ikke prøve det.

Det er sikkert rigtigt nok!.
Hvad sker der så når man gør det?
-
da

Fra : Edmund

Dato : 27-05-03 22:28

david andreasen wrote:
> [...]
> Men det er da meget rart at alligevel vide hvad man skal gøre.
> Du siger at jeg skal holde shift nede inden man klikker med musen.

Kan du ikke trykke på shift og højreklikke :)

> Det er sikkert rigtigt nok!.
> Hvad sker der så når man gør det?

Så skulle der gerne komme et punkt med "Åben med" i højrekliksmenuen.

Jeg går ud fra du bruger Win98

--
Mvh Edmund

Fra : david andreasen

Dato : 28-05-03 12:44

Hej.
Jo. Det gør der sørenmig også.
Rart at vide.
Tak!

hilsen
david andreasen

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 27-05-03 23:17

david andreasen <davidandreasen@privat.dk> wrote:

> Hej.
> Jeg har Installeret microsoft installer.
> Efter det har den selv rettet til at åbne med microsoft installer.
> Jeg tror at *.msi står for microsoft installer.

Mens vi nu alligevel er ved filtyper: Hvad står *.cpt for, og hvad åbnes
sådanne filer med?

--
med venlig hilsen,
Hans