NYT forum på www.1902.dk
Fra : xXx www.1902.dk xXx

Dato : 27-05-03 14:50

Hej NG

Vi kan nu tilbyde et forum for edbinteresserede i alle afskygninger på
www.1902.dk

*BEMÆRK* www.1902.dk er et kommercielt website, men brug af forummet
forudsætter ikke køb af produkter eller services.

Direkte link til forummet: http://www.1902.dk/phpBB2/

(jeg må indrømme, at jeg ikke ved, om det er i strid med reglerne at udsende
denne medelelse, men sig til så skal jeg nok slette indlægget igen)

Med Venlig Hilsen
Martin Callsen
Email: info@NOSPAM1902.dk
http://www.1902.dk
- Hardware til priser hvor alle kan være med

Fra : Jimmy

Dato : 27-05-03 14:30

"xXx www.1902.dk xXx" <salg@NOSPAM1902.dk> wrote in message
> [...]

udsende
> denne medelelse, men sig til så skal jeg nok slette indlægget igen)

Slet indlæggene overalt!
Og jo - Du vidste udmærket godt at dit indlæg var SPAM!

info@1902.dk
salg@1902.dk

Hvorfor skulle du ellers NOSPAMme ovenstående adresser?

/Jimmy

Fra : xXx www.1902.dk xXx

Dato : 27-05-03 15:37

> [...]
>

> info@1902.dk
> salg@1902.dk
>
> Hvorfor skulle du ellers NOSPAMme ovenstående adresser?

Jeg er meget ked af det postyr den meddelelse lavede.

Det var vitterligt ikke meningen at spamme nogen. I så fald ville jeg vel
ikke have skrevet at jeg nok skulle slette den igen hvis det var imod
reglerne.

Grunden til at jeg har NOSPAM i mine mailadresser er at jeg ikke er
interesseret i at blive spammet, og det er der vel ikke noget forkert i.

Jeg prøvede jo så godt jeg kunne at gøre opmærksom på at forummet ikke er
købsbetinget.

men undskyld igen - det var ikke meningen at træde nogen over tæerne.

Og så lige en tak til de to der svarede på indlægget. Tak for at I skrev det
på en venlig og pæn måde, så får man jo rigtig lyst til at behandle andre
godt også !

Fra : Jimmy

Dato : 27-05-03 14:46

> ind

Samt

salg@1902.dk
salg@1902.dk
salg@1902.dk
salg@1902.dk

> Jeg er meget ked af det postyr den meddelelse lavede.

Hvorfor skulle du være det, når du på forhånd vidste det ville ske?

> Det var vitterligt ikke meningen at spamme nogen. I så fald ville jeg vel
> ikke have skrevet at jeg nok skulle slette den igen hvis det var imod
> reglerne.

Hvor dumme tror du vi er?
Hvis du var i *tvivl* om hvorvidt den var forkert kunne du jo have spurgt
folk med strre evner end dig selv.
Du vidste det udmærket!

> Grunden til at jeg har NOSPAM i mine mailadresser er at jeg ikke er
> interesseret i at blive spammet, og det er der vel ikke noget forkert i.

Nej det er der intet forkert i.
Men hvorfor skal du så spamme nyhedsgrupperne?

> [...]
det
> på en venlig og pæn måde, så får man jo rigtig lyst til at behandle andre

Whatever - SLET dit kommercielle spamindlæg før der bliver indgivet en klage
til Stofanet.

/Jimmy

Fra : DWM

Dato : 27-05-03 14:55

"xXx www.1902.dk xXx" <salg@NOSPAM1902.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var vitterligt ikke meningen at spamme nogen. I så fald ville jeg vel
> ikke have skrevet at jeg nok skulle slette den igen hvis det var imod

Hvis du ikke var klar over om det var de rigtige grupper at poste i,
skulle du have ladet være. Evt. kigge på www.usenet.dk før du
postede.

> Jeg prøvede jo så godt jeg kunne at gøre opmærksom på at forummet ikke er
> købsbetinget.

Det har intet med sagen at gøre. Dit indlæg er havnet i flere grupper
hvor de ikke høre til. Faktisk alle du har skrevet til.

FUT dk.admin.netikette
Svar på dette indlæg vil udelukkende havne i news:dk.admin.netikette

/Kenneth Iversen