MS Windows
briani 27239
Drivespace 3
Fra : Nis

Dato : 26-05-03 13:21

Jeg kan ikke åbne nogle vigtige filer som jeg i sin tid komprimerede med
drivespace 3 i Windows '98 SE. Findes der en mulighed for at få filerne
åbnet under Windows XP ?
Jeg har stillet spørgsmålet i windowsxp gruppen under microsoft.public.dk
uden resultat.
Hilsen Nis

Fra : IzNoGoUd

Dato : 26-05-03 18:53

On Mon, 26 May 2003 14:20:37 +0200, "Nis" <nis@it.dk> wrote:

> [...]
>åbnet under Windows XP ?
>Jeg har stillet spørgsmålet i windowsxp gruppen under microsoft.public.dk
Hehe hård nød som du kommer med. Det har jeg glemt alt om, jeg troede
ikke at man brugte denne teknik mere, set i forhold til billige HDD.

Et råd jeg fandt på google er at smide disken i en 98 maskine og så
zippe data ud på denne måde! XP understøtter IKKE drivespace!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
-