Apache + mod_auth_nds ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 25-05-03 18:37

Hej!

Jeg forsøger at få fat i mod_auth_nds via
http://www.users.drew.edu/~pwilson/mod_auth_nds/
ftp://planetfall.at.drew.edu/pub/mod_auth_nds/ - men jeg kan ikke
komme på....

Er der nogen, der ved, hvor jeg ellers kan få fat i den ? Jeg aner
ikke om ftp serveren bare er nede midlertidigt - eller om den har
været sådan længe.....

/Brian

Fra : Brian Ipsen

Dato : 25-05-03 19:28

On Sun, 25 May 2003 19:36:32 +0200, Brian Ipsen <spammers@nowhere.net>
wrote:

> [...]
>
> Er der nogen, der ved, hvor jeg ellers kan få fat i den ? Jeg aner
>ikke om ftp serveren bare er nede midlertidigt - eller om den har

Tilføjelse: Ja - altså med mindre nogen ved, om det findes som RedHat
RPM (RH8.0/Apache 2.0)

/Brian

Fra : Alex Holst

Dato : 26-05-03 09:06

> [...]
> http://www.users.drew.edu/~pwilson/mod_auth_nds/
> ftp://planetfall.at.drew.edu/pub/mod_auth_nds/ - men jeg kan ikke

Ditto her, og det FreshMeat entry som der linkes til fra Advogato er en
404. Jeg ville skrive til manden og hoere om softwaren stadigt findes
nogle steder.

Fra : Brian Ipsen

Dato : 01-06-03 15:20

On Mon, 26 May 2003 09:05:33 +0100, Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

>Ditto her, og det FreshMeat entry som der linkes til fra Advogato er en
>404. Jeg ville skrive til manden og hoere om softwaren stadigt findes
>nogle steder.

Jeg droppede en email sø 25-05-2003 - stadig intet svar...

/Brian