Hjælp..... vi har myrer.
Fra : Tina Nilsson

Dato : 25-05-03 11:50

Hej

Er der nogen der herinde har gode råd om myrerbekæmpelse? Hele vores
terrasse og græsplæne er undermineret af myrer trods hyppig vandning med
div. myrergift.

Tina

Fra : guffe

Dato : 25-05-03 22:12

1 spk. Honning
1 spk. vand
1 tsk. boax (gift) ved ikke om det fås mere ellers prøv
evt. med anden form for gift.
Røres godt op og lægges hvor myrene er eller kommer
ind, så går der en 15-30 min, så er der ikke bare myre,
så er der sort af myre som slupre løs af lagkagen og
heldigvis er myren så social at den tager noget med
ned til dem der er hjemme, har selv brugt det flere gange
og det virker, godtnok kommer der myre igen på et
eller andet tidspunkt, men så får de også bare en tur.

Mvh
Mikael

Fra : JEY

Dato : 26-05-03 08:11

Bajcon udvander eller Trionol 810 er din ven !! (kan købes i Matas eller
Bilka)