Hvor er Ds'erne?
Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 15:08

Eller i det mindste BDSM'erne...

Undrer mig over at dk synes at samle alt under et, eller er det bare mig der
ikke kigger de rigtige steder? Ligesom Sophie Frederikke efterlyser
ligestillede at tale med, ville jeg da heller ikke være ked af at høre fra
andre der lever som jeg :)

Cel

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-03 15:43

On Sat, 24 May 2003 16:08:12 +0200, "Celestienne"
<celestienne@hotmail.com> wrote:

>Eller i det mindste BDSM'erne...

Bondage, Dominanse, Submission og Masochism indgår da som en ikke
uvæsentlig del af vores lege.

>Undrer mig over at dk synes at samle alt under et, eller er det bare mig der
>ikke kigger de rigtige steder?

dk.snak.seksualitet er vel et passende sted at snakke om det, men jeg
tror at et af problemerne er at det måske er lidt for åbent her, så
mange er tilbageholdende (men man kan jo blot få sig en ekstra anonym
e-mail adresse).

Der er en del dabatfora rundt omkring, men jeg synes det er synd at
det er spredt så meget som det er.

>ligestillede at tale med, ville jeg da heller ikke være ked af at høre fra
>andre der lever som jeg :)

Du kan jo starte med at fortælle hvordan du lever Det er jo et
startsted. Så skal jeg gerne bidrage med lidt af vores oplevelser
også.

Nu vil jeg smutte hen og få en ekstra tyk ble på, så den kan overleve
en lille tur i Hillerød og efterfølgende The Matrix forestilling.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 16:33

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> Bondage, Dominanse, Submission og Masochism indgår da som en ikke
> uvæsentlig del af vores lege.

Det tror jeg da gerne og heldigvis for det, ellers kunne det jo godt gå hen
og blive lidt for trivielt ;) Men når det nu ikke er en leg, når det er en
fuldtids væren som rækker langt ud over det seksuelle, så kunne det jo være
rart med en dansk gruppe *smil*

> [...]
> tror at et af problemerne er at det måske er lidt for åbent her, så
> mange er tilbageholdende (men man kan jo blot få sig en ekstra anonym

Sandsynligvis... Jeg måtte da også lige tænke lidt over det inden jeg
postede *lol*

> Der er en del dabatfora rundt omkring, men jeg synes det er synd at
> det er spredt så meget som det er.

Men hvor??? Jo, der er da sikkert både Yahoo og IRC men jeg savner danske
grupper i stil med uk.people.bdsm og alt.lifestyle.master-slave *suk*

> Du kan jo starte med at fortælle hvordan du lever Det er jo et
> startsted. Så skal jeg gerne bidrage med lidt af vores oplevelser
> også.

Hvordan jeg lever... Tror jeg vil holde mig til den korte version *lol*
Jeg tilhører den næst-dejligste mand i verden (så kan I selv skændes om hvem
der er den bedste ;)) og er lykkeligst når jeg kan glæde og tilfredsstille
ham på hvilken måde og hvilket område han måtte ønske det.

Før nogen farer i blækhuset vil jeg lige tilføje at det langt fra betyder at
jeg er frataget min selvstændighed eller at jeg er en underdanig lille
ja-siger uden tænke-evne ;) Alt det betyder er, at jeg er en naturlig sub
og har været så heldig at finde en naturlig Dom.

> Nu vil jeg smutte hen og få en ekstra tyk ble på, så den kan overleve
> en lille tur i Hillerød og efterfølgende The Matrix forestilling.

God fornøjelse, glæder mig til at se den selv i nærmeste fremtid :)

Cel

--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the
courage to live it.

~ John Irving ~

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-03 20:56

On Sat, 24 May 2003 17:32:49 +0200, "Celestienne"
<celestienne@hotmail.com> wrote:

>Men når det nu ikke er en leg, når det er en
>fuldtids væren som rækker langt ud over det seksuelle, så kunne det jo være
>rart med en dansk gruppe *smil*

Min fetich rækker da også langt ud over det seksuelle. Men det er ikke
en rolle jeg er i 24:7. Det tror jeg ikke på, i de nuværende rammer.
Jeg skal jo stadig på arbejde og tjene penge, og jeg tror også jeg
ville savne voksenlivets udfordringer. For ikke at tale om at René nok
ville blive lidt træt af udfordringen i skal skulle pusle om mig hele
tiden

>Men hvor??? Jo, der er da sikkert både Yahoo og IRC

http://www.sexdebatten.dk har BDSMdanmark. Er andet sted er
http://www.bdsm-debat.dk/. Og så kan jeg da lige nævne
http://www.passioner.dk/link.html som et ganske interesant sted at
finde links. http://www.passioner.dk er iøvrigt også en ret
interresant side.

>men jeg savner danske
>grupper i stil med uk.people.bdsm og alt.lifestyle.master-slave *suk*

Hvis der var akstive nok i Danmark til en nyhedsgruppe om dette, så
ville der også være mere trafik i DSS og dermed basis for en
undergruppe. Men det er der ikke.

Jeg tror ikke kun det skyldes at vi er et lille land, men i høj grad
også at antallet af danske UseNet brugere er endnu mindre, med deraf
følgende letgenkendelige personer som i varierende grad bliver udsat
for barnagtige forfølgelser hvis de skiller sig ud fra mængden.

> [...]
>der er den bedste ;)) og er lykkeligst når jeg kan glæde og tilfredsstille
>ham på hvilken måde og hvilket område han måtte ønske det.

Se, det er jo også et af de mange definitionsspørgsmål; hvad er BDSM.
Man kan få en hel aften i SMil (http://www.sado.dk) til at gå med at
diskutere hvad en rigtig S'er og M'er er. For ikke at snakke om hele
fetischist debatten

Du indledte dit svar til mig med at kalde det "en leg", men gør det
mig mindre værdig eller mindre egnet at diskutere SM med? Jeg kan ikke
se formålet med at dele SM'ere (/BDSM'ere) op i første og andenrangs
og ville skille ud hvem man vil diskutere med. Derved får du endnu
færre til at deltage.

Bare lige for at slå det fast - ovenstående er skrevet for at
provokere dig lidt, jeg føler mig såmænd ikke synderligt trådt på

Og lad nu være med at fare ud og oprette en Yahoo, Groupcare eller
anden specialgruppe for 24:7 BSDSM'ere, der kommer ikke flere af den
grund

Dét er en af mine kæpheste. Der findes alene på Yahoo langt over 400
grupper for voksne babyer og blefetischister. Der er vel 100 som er
lokalområde orienterede. Men der er stadig 300 med så mange overlap at
jeg vil skønne 25 havde været alt rigeligt. Men der er nogle mennesker
der har det med at oprette en ny gruppe hvis de ikke lige kan finde
nogen at snakke med i de eksisterende. Eller hvis det der snakkes om
ikke lige passer med deres specielle mening. Men "samfundet" som sådan
bliver altså ikke rigere af at vi spreder os - tværtimod.

Nu fik jeg dig til at fortælle lidt om dig selv. Så må jeg jo også
hellere selv.

Jeg bor sammen med René, det har vi gjort i 10 år. Han kan godt lide
at dominere mig, og lide at pusle om mig som baby. Noget vi desværre
ikke gør så tit. Men han ser ikke noget særskildt ophidsende i bleen -
det der er fedt for ham er hvor sanseløs liderlig jeg kan blive.

Så har vi jo også en del blevenner, som vi mødes med, og som vi har
meget sjov med. Men det er jo ikke seksuelt når han skifter dem.

Vi har også forsøgt at finde en ekstra fyr til lidt lege, men
foreløbig har vi ikke haft så meget held med det. Den eneste som det
går godt med, bor i den anden ende af landet.

>Før nogen farer i blækhuset vil jeg lige tilføje at det langt fra betyder at

Sålænge det er en valgt tilværelse har jeg ikke noget problem

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 22:32

> Min fetich rækker da også langt ud over det seksuelle. Men det er ikke
> en rolle jeg er i 24:7. Det tror jeg ikke på, i de nuværende rammer.

Jeg kan godt se at netop din fetich nok ville være svær 24/7. Sagen er nok
at jeg ikke ser det jeg gør/er som en fetich... Jeg tilhører ham 24/7 og
han er i mine tanker i alt hvad jeg foretager mig. Det er ikke noget jeg
tænker over, sådan er det bare. Måske er det nemmere for mig fordi der ikke
som sådan er noget der skiller mig ud fra mængden... Måske fordi vi ikke
lever sammen... Okay, han har da af og til bedt mig klæde mig på en måde
jeg ikke selv ville have valgt når jeg køber ind eller lignende, men han er
*meget* opmærksom på hvilken situation det drejer sig om og på mine
personlige grænser (som han til gengæld elsker at skubbe til *lol*)

> [...]
> ville savne voksenlivets udfordringer. For ikke at tale om at René nok
> ville blive lidt træt af udfordringen i skal skulle pusle om mig hele

Igen, jeg kan se det svære i at leve din fetich ud 24/7 og jeg tror også at
du har ret i at du ville savne voksenlivet og at René ville blive træt af at
pusle. Vi er heller ikke "på" 24/7 men det ligger *altid* lige under
overfladen i alt hvad vi siger og gør.

Takker for links'ene, glæder mig til at gå på opdagelse :)

> Hvis der var akstive nok i Danmark til en nyhedsgruppe om dette, så
> ville der også være mere trafik i DSS og dermed basis for en
> undergruppe. Men det er der ikke.

Næ, indtil videre kun dig, mig og René ;)

> [...]
> følgende letgenkendelige personer som i varierende grad bliver udsat
> for barnagtige forfølgelser hvis de skiller sig ud fra mængden.

Helt klart!

> [...]
> Man kan få en hel aften i SMil (http://www.sado.dk) til at gå med at
> diskutere hvad en rigtig S'er og M'er er. For ikke at snakke om hele

Og det er mit indtryk (eller er det bare min omgangskreds? *lol*) at de
fleste er mere eller mindre bekendte med SM men ikke med Ds. Faktisk er det
kun knap et år siden jeg selv fandt ud af at der er et navn for det jeg er
*smil*

> [...]
> se formålet med at dele SM'ere (/BDSM'ere) op i første og andenrangs
> og ville skille ud hvem man vil diskutere med. Derved får du endnu

Overhovedet ikke. Og jeg undskylder hvis det virkede sådan. Det jeg mener
når jeg pointerer leg er, at jeg savner kontakt til fuldtids Ds'ere. Jo, SM
er også en del af mit liv omend i meget mild grad indtil videre (han er mere
forsigtig end jeg er *lol*), men min hovedinteresse ligger indenfor Ds.

> Bare lige for at slå det fast - ovenstående er skrevet for at
> provokere dig lidt, jeg føler mig såmænd ikke synderligt trådt på

*LOL* Provokér bare, det er kun sundt at blive nødt til at tænke lidt
dybere over tingene.

> Og lad nu være med at fare ud og oprette en Yahoo, Groupcare eller
> anden specialgruppe for 24:7 BSDSM'ere, der kommer ikke flere af den
> grund

Kunne ikke falde mig ind, jeg har rigeligt at se til i forvejen *lol*

> [...]
> ikke lige passer med deres specielle mening. Men "samfundet" som sådan
> bliver altså ikke rigere af at vi spreder os - tværtimod.

Godt ord igen :)

> Nu fik jeg dig til at fortælle lidt om dig selv. Så må jeg jo også
> hellere selv.

Takker for ærligheden :)

> [...]
> ikke gør så tit. Men han ser ikke noget særskildt ophidsende i bleen -
> det der er fedt for ham er hvor sanseløs liderlig jeg kan blive.

Lyder lidt som SM delen af mit liv... *smil* Han har det svært med det men
tænder på hvad det kan gøre ved mig.

> Så har vi jo også en del blevenner, som vi mødes med, og som vi har
> meget sjov med. Men det er jo ikke seksuelt når han skifter dem.

Og det er jo lige det jeg savner *suk*

> Vi har også forsøgt at finde en ekstra fyr til lidt lege, men
> foreløbig har vi ikke haft så meget held med det. Den eneste som det
> går godt med, bor i den anden ende af landet.

Hmmm, havde nemt nok ved at finde fyre til mine opgaver men kan ikke finde
en kvinde *lol*

> Sålænge det er en valgt tilværelse har jeg ikke noget problem

Forventede jeg heller ikke :) Det er alle de andre, det er altid "de andre"
;)

Cel

Fra : Nicolai

Dato : 25-05-03 09:22

On Sat, 24 May 2003 23:31:34 +0200, "Celestienne"
> [...]

>kun knap et år siden jeg selv fandt ud af at der er et navn for det jeg er

Tjooh, men hvordan skiller du mellem DS og SM? For det er en
misforståelse at SM nødvendigvis har noget med smerte at gøre.

SM kan også blot betyde dominans/underkastelse.

Desværre er der jo så også nogen der tror at SM betyder at tampe løs
på hinanden med det største jernrør der er indenfor rækkevídde.

Som du nok kan se, så er man næsten nødt til at definere begreberne
HVER gang man bruger dem

Jeg har faktisk meget sjældent stødt på danskere der bruger DS som
begreb, for mig at se så hører det under SM. BDSM så er det der bruges
på engelsk er vel et udtryk for bonerthed i USA; hvor man helst bløder
det lidt op ved at snakke om Dominans & Submission fremfor
SadoMasochism?

>Hmmm, havde nemt nok ved at finde fyre til mine opgaver men kan ikke finde
>en kvinde *lol*

Ja, der er en mangel på seksuelt eksperimenterende kvinder, desværre.

Ratio blandt mine frænder er vel 500 mænd til 1 kvinde. Og af de 500
er vel halvdelen på evig søgen efter en kvinde som også er til bleer
:/.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Celestienne

Dato : 25-05-03 12:05

> Tjooh, men hvordan skiller du mellem DS og SM? For det er en
> misforståelse at SM nødvendigvis har noget med smerte at gøre.

Ds og SM er for mig to størrelser med større eller mindre overlapning alt
efter hvilket forhold der er tale om. Mit forhold har i øjeblikket kun
ganske få overlapninger til SM, andre parforhold har måske endnu færre
overlapninger eller endnu flere; jeg tror det er meget individuelt. Ja, det
er et spørgsmål om definitioner, som jeg vil komme ind på om lidt *smil*

> SM kan også blot betyde dominans/underkastelse.

Kan det? Ja sikkert ifølge din definition men ikke ifølge min, så jeg kan
kun give dig ret i at definitioner kan være af stor betydning for
diskussioner om emnet, for ikke at tale om samvær med eventuelle partnere.

> Desværre er der jo så også nogen der tror at SM betyder at tampe løs
> på hinanden med det største jernrør der er indenfor rækkevídde.

Den sætning ville være hylesjov hvis ikke det var fordi den faktisk også er
lidt trist. "Nååå, du er sådan en der godt kan li' at få tæv?"

> Som du nok kan se, så er man næsten nødt til at definere begreberne
> HVER gang man bruger dem

Okay, her får du så *min* definition *smil*

B - Bondage
D- Dominance
S - Sadism/submission
M- Masochism

Jo, jeg ved at du sikkert allerede er klar over hvad bogstaverne står for,
men nu får du min version alligevel ;) Jeg vil springe let og elegant hen
over bondage idet det er mit indtryk at det eksistere i større eller mindre
grad både indenfor Ds og SM.

SM definerer i mine øjne et forhold hvor den ene part tænder på at tilføre
smerte i større eller mindre grad og den anden part tænder på at få påført
smerte i større eller mindre grad. I SM ser jeg smerte som den bærende
faktor, det er smerten der tænder begge parter på den ene eller anden led.

Ds, igen i mine øjne, definerer et forhold hvor den ene part tænder på at
dominere og den anden på at underkaste sig dominansen. Smerte kan også
forekomme i Ds forhold, men den er der ikke fordi parterne synes smerte er
noget der tænder, men fordi den er en af mange metoder til dominans.

Eksempelvis tænder jeg ikke på at min partner kan finde på at nive mine
brystvorter meget hårdt; det gør sk*** ondt og jeg er i forvejen en pivfis
hvad smerte angår, og jeg ved at min partner ikke tænder på at tilføre mig
den smerte, at han tværtimod har meget svært ved at gøre nogen eller noget
ondt. Det jeg tænder på er, at han udøver sin ret til at dominere mig og
det han tænder på er at han har den ret.

Jeg tilstår blankt at mine definitioner sandsynligvis er farvet af at jeg
ikke har nogen kontakt til andre BDSM'ere. Jeg har aldrig været i SMil og
jeg har aldrig deltaget i møder/munchies. Mine definitioner bygger på helt
klart på hvordan jeg oplever mig selv og min partner og på hvad jeg har
kunnet læse mig frem til her og der.

> [...]
> på engelsk er vel et udtryk for bonerthed i USA; hvor man helst bløder
> det lidt op ved at snakke om Dominans & Submission fremfor

Det er ikke mit indtryk at det handler om bonerthed, snarere igen om
definitioner; at der er en forskel omend ikke altid væsentlig. Jeg tror det
handler om, at ikke alle dominante nødvendigvis også er sadister og ikke
alle submissive nødvendigvis også er masochister. Og måske handler det også
om at der i forvejen er så få af os i lille Danmark, at der ikke har været
behov for en opdeling?

> Ja, der er en mangel på seksuelt eksperimenterende kvinder, desværre.
> Ratio blandt mine frænder er vel 500 mænd til 1 kvinde. Og af de 500
> er vel halvdelen på evig søgen efter en kvinde som også er til bleer

Tag nu ikke håbet helt fra mig ;)

Cel

Fra : Nicolai

Dato : 26-05-03 20:07

On Sun, 25 May 2003 13:04:52 +0200, "Celestienne"
> [...]

>smerte i større eller mindre grad. I SM ser jeg smerte som den bærende
>faktor, det er smerten der tænder begge parter på den ene eller anden led.

Det er der hvor jeg tror du er ude af trit med begrebet "SM"'s brug i
miljøet selv. Ihvertfald det miljø jeg færdes i Jeg slog det op i
Nudansk ordbog, der er ganske rigtig nævnt smerte som det bærende.

SMil: "Sadomasochisme forkortet SM, kan kort defineres som et seksuelt
forhold mellem ligeværdige og enige voksne mennesker, hvori der indgår
dominans og underkastelse." [1]

Dorte-Maria Bjarnov, fra bogen Umoralske opstød, udgivet på forlaget
Juvelen i 1986: "Enhver bevidst leg med begreber som magt og afmagt,
styrke og svaghed, aktivitet og passivitet, lyst og smertetærskel, kan
være SM, hvis deltagerne vel at mærke selv synes det er det." [2]

Anyway, så kan der vel ikke koges mere suppe på det? Jeg tror blot at
vi gik lidt fejl af hinanden i starten, fordi vi lægger vidt
forskellige ting i det at være SM'er.

/Nicolai

[1] http://www.sado.dk/sm_s.html
[2] http://www.sado.dk/defini.html
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Celestienne

Dato : 26-05-03 20:35

Nicolai wrote:

> Det er der hvor jeg tror du er ude af trit med begrebet "SM"'s brug i
> miljøet selv. Ihvertfald det miljø jeg færdes i Jeg slog det op i
> Nudansk ordbog, der er ganske rigtig nævnt smerte som det bærende.

Så er det jo heldigt at jeg ikke færdes i miljøet; jeg kunne vist ha' reddet mig et par
skuffelser hvis jeg forventede et par klask i den bare og i stedet kun blev bedt om at hente
kaffe ;)

> Anyway, så kan der vel ikke koges mere suppe på det? Jeg tror blot at
> vi gik lidt fejl af hinanden i starten, fordi vi lægger vidt
> forskellige ting i det at være SM'er.

Det gjorde vi nok, men det lærte mig vigtigheden af at kommunikere definitioner :)

Og så vil jeg nok ende med at konkludere for mig selv, at SM i dansk betydning indbefatter stort
set alt fordi vi er et lille land og derfor ikke har behov for undergrupper, ligesom det er
tilfældet med at samle alle former for seksualitet i én nyhedsgruppe ;)

Cel

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-05-03 13:12

[Celestienne | Sat, 24 May 2003 23:31:34 +0200]

>Næ, indtil videre kun dig, mig og René ;)

Ork nej, der er massere andre - der har føret været rigtige spændende
tråde om hele BDSM spektret og det kommer der sikkert igen :)

>Og det er mit indtryk (eller er det bare min omgangskreds? *lol*) at de
>fleste er mere eller mindre bekendte med SM men ikke med Ds.

Måske nok, ja, når jeg snakket med folk der har prøvet at eksperimentere
har det mest været "rent" SM eller hele dynen; "rene" DS'ere er mere
sjældne.

Måske er det også fordi det er mindre håndgribeligt så det skal være
noget man brænder lidt (mere) for før man kaster sig ud i det?

>*LOL* Provokér bare, det er kun sundt at blive nødt til at tænke lidt
>dybere over tingene.

Jeps, den dreng har fået mig til at flytte på mange grænser og derved
givet mig helt utrolige oplevelser.

>Lyder lidt som SM delen af mit liv... *smil* Han har det svært med det men
>tænder på hvad det kan gøre ved mig.

Hvor længe har i kendt hinanden - hvor længe har I leget disse lege; det
kan jo godt være at han (hvis han har lysterne i sig) skal bruge mere
tid på at finde dem?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Celestienne

Dato : 25-05-03 14:28

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> Ork nej, der er massere andre - der har føret været rigtige spændende
> tråde om hele BDSM spektret og det kommer der sikkert igen :)

Jamen det vil jeg da så gå og glæde mig til :)

> Måske nok, ja, når jeg snakket med folk der har prøvet at eksperimentere
> har det mest været "rent" SM eller hele dynen; "rene" DS'ere er mere
> sjældne.

Heh, jeg kan jo godt li' tanken om at være sjælden :P Men det tror jeg jo
så alligevel ikke at jeg er (og så er vi tilbage ved definitions
spørgsmålet)

> Måske er det også fordi det er mindre håndgribeligt så det skal være
> noget man brænder lidt (mere) for før man kaster sig ud i det?

Du har nok ret i at det er mindre håndgribeligt. Som jeg ser SM, definerer
parterne et regelsæt for hvad de vil og ikke vil medvirke til, hvad der
tænder dem og ikke tænder dem, og masochisten "overgiver" herefter sin
seksualitet til sadisten, men *kun* sin sexualitet. I et Ds forhold, igen
som *jeg* ser det, er det ikke kun seksualiteten der overgives til
partneren, det er alt! Selv retten til at tage mit liv skulle han ønske
det, men det er jo nok temmeligt ekstremt og jeg håber da at det aldrig
bliver hans ønske *lol* Jeg nævner det blot for at pointere forskellen.
Det kræver helt klart meget af begge parters evne og vilje til
kommunikation, men mon ikke det også er tilfældet med SM?

> Jeps, den dreng har fået mig til at flytte på mange grænser og derved
> givet mig helt utrolige oplevelser.

Det kender jeg godt, begge veje :P

> Hvor længe har i kendt hinanden - hvor længe har I leget disse lege; det
> kan jo godt være at han (hvis han har lysterne i sig) skal bruge mere
> tid på at finde dem?

Vi har kendt hinanden i 1½ år og levet som Ds par i (tæller på fingre....)
omkring et år nu. Men... typisk mig som aldrig kan vælge den lette vej og
blive kæreste med naboens jævnaldrende søn ;) så er min partner 12 år
yngre end mig og bosiddende i UK. Vi ses så ofte som økonomien tillader det
og klarer os ellers som de fleste i et LDR med telefon, mail, messenger og
webcams.

Og jo, han har helt klart brug for mere tid til at finde sit ståsted *smil*
Jeg har altid vidst hvad jeg var omend jeg som sagt først fandt ud af det
havde et navn da han og jeg begyndte at kigge efter ligesindede, hvorimod
han end ikke havde snuset til BDSM før vi mødtes. Til gengæld (og det var
det jeg faldt for *lol*) er han i mine øjne en naturlig dom med alle de
egenskaber jeg kræver for at kunne/turde overgive mit hele liv i en andens
varetægt.

Omvendt er jeg vel også relativt "ny i faget" *lol* eftersom jeg først nu
har mødt denne ene der havde alle egenskaberne og som jeg turde give mig
selv til 100% Jeg har forsøgt mig før, men som du sikkert vil give mig ret
i, er det himmelvid forskel på at blive brugt og blive misbrugt.
Sandsynlivis et spørgsmål om kommunikation og respekt eller mangel på
samme...

Cel

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-05-03 16:20

[Celestienne | Sun, 25 May 2003 15:28:16 +0200]

>Og jo, han har helt klart brug for mere tid til at finde sit ståsted *smil*

Jeps, det er der i hvertfald nogle der har brug for. Selve fornøjelsen
ved at pusle om Nicolai og give ham tryghed kom ret hurtigt i vores
forhold - men "modet" til at kunne dominere ham var jeg nok nogle år om
at finde..

>Jeg har forsøgt mig før, men som du sikkert vil give mig ret i,
>er det himmelvid forskel på at blive brugt og blive misbrugt.

Jeps!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Celestienne

Dato : 25-05-03 17:25

> [...]
> ved at pusle om Nicolai og give ham tryghed kom ret hurtigt i vores
> forhold - men "modet" til at kunne dominere ham var jeg nok nogle år om

Og det er det jeg fornemmer min partner først er begyndt så småt at finde nu
*smil*

Når jeg ser tilbage på vores første år har det nok været meget famlende fra
begge sider. Han fordi det at eje et andet menneske har været et helt nyt
og fremmed koncept hvor han først nu er ved at få begreb om hvor
vidtrækkende dette kan være hvis han vælger det, og jeg fordi jeg har haft
brug for uanede mængder af tryghed for at turde forsøge igen, uanset hvor
meget jeg ønskede det. Læg så oveni "bøvlet" med LDR og aldersforskellen
som i hvert fald for mig har givet anledning til voldsomme bekymringer nu og
da *lol*

Cel

Fra : PerX ...

Dato : 26-05-03 19:00

In article <3ed0ee75$0$83059$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
celestienne@hotmail.com says...
> Læg så oveni "bøvlet" med LDR og aldersforskellen
> som i hvert fald for mig har givet anledning til voldsomme bekymringer nu og
> da *lol*

Hvad er aldersforskellen om man må spørge? (og hvad er LDR?)

Fra : Celestienne

Dato : 26-05-03 20:20

PerX ... wrote:

> Hvad er aldersforskellen om man må spørge? (og hvad er LDR?)

12 år; han er 29 og jeg er 41 :) Og LDR er Long Distance Relationship.

Cel

Fra : Henning

Dato : 27-05-03 07:17

Celestienne wrote:

> Og LDR er Long Distance Relationship.

Noget i retning af, når jeg finder en slavinde på scor og mailer til hende
om at gøre dit-dat når der er kontakt ?

Ok det er blevet ved fantasierne, ingen har turde gøre som forlang
IRL *G* ( Men både De og jeg tænder på *mulighederne* )

MVH
Henning

Fra : Celestienne

Dato : 27-05-03 11:41

Henning wrote:

> Noget i retning af, når jeg finder en slavinde på scor og mailer til hende
> om at gøre dit-dat når der er kontakt ?

Njaaa.... Jo, det kan det vel også være, men LDR som sådan er ikke en betegnelse for en form
for seksualitet, blot en betegnelse for et forhold hvor parterne bor langt fra hinanden. Min
partner og jeg var i et LDR forhold længe før vi bevægede os ind på Ds området.

> Ok det er blevet ved fantasierne, ingen har turde gøre som forlang
> IRL *G* ( Men både De og jeg tænder på *mulighederne* )

Jeg ville da også være temmeligt tilbageholdende med at underkaste mig en ukendt jeg kun havde
mødt på nettet. At jeg er submissiv betyder jo ikke at jeg føler hverken trang eller pligt til
at gøre som hr/fru hvemsomhelst forlanger *lol*

Cel

Fra : PerX ...

Dato : 27-05-03 23:10

In article <3ed26919$0$83064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
celestienne@hotmail.com says...

> 12 år; han er 29 og jeg er 41 :) Og LDR er Long Distance Relationship.

Se det syntes jeg er interessant - en "yngre" mand, min umiddelbare
fordom ville sige mig at manden skulle være ældre hvis det 'dominans'
skulle være en komponent?

Men han så måske sød ud?

Fra : Celestienne

Dato : 28-05-03 01:00

PerX ... wrote:

> Se det syntes jeg er interessant - en "yngre" mand, min umiddelbare
> fordom ville sige mig at manden skulle være ældre hvis det 'dominans'
> skulle være en komponent?

Det var faktisk også et af de spørgsmål jeg tumlede med i starten; om jeg overhoved kunne
underkaste mig en person der var så meget yngre end jeg *og* om han havde styrken til at stå
fast på sin dominans. Jeg kan kun sige at det kan (og gør) jeg, og det kan (og gør) han

Om det så er ham der er mere moden end sine jævnaldrene, om jeg er mere umoden end mine, eller
om vi mødes et sted på midten, det skal jeg lade være op til andre at gisne om, hovedsagen for
os er at det fungerer :)

> Men han så måske sød ud?

Det gør han stadig

Og han har den smukkeste sjæl jeg nogensinde har mødt :)

Cel

Fra : PerX ...

Dato : 28-05-03 14:59

In article <3ed3fbe8$0$83050$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> [...]
> fast på sin dominans. Jeg kan kun sige at det kan (og gør) jeg, og det kan (og gør) han

Godt og måske en anelse misundelsesværdig *G*

> Det gør han stadig

Ooh...

> Og han har den smukkeste sjæl jeg nogensinde har mødt :)

Iiii :)

(Øv, det er der aldrig nogen der siger om mig - suk)

Fra : Celestienne

Dato : 28-05-03 16:37

PerX ... wrote:
> Ooh...
>
> Iiii :)

Takker for leveringen af et styks stort smil efter en lang dag på job

Cel

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-05-03 20:41

[Celestienne | Sat, 24 May 2003 16:08:12 +0200]

>Undrer mig over at dk synes at samle alt under et, eller er det bare mig der
>ikke kigger de rigtige steder?

Stedet hér er ganske rigtight - så jeg må hellere også melde mig under
fanen :)

Som Nicolai's kæreste (altså, ægtemand) er jeg jo også én af dem der har
fundet det utroligt lækre ved at have diverse rollespil og dominans ind
i legen.

Der er flere fordele - for det første kan jeg "misbruge" det til meget
nemt at tænde Nicolai; jeg ved hvor lidt der skal til - for det andet
kan jeg selv få nogle helt suverene oplevelser ud at at tilføre lidt
seksuel dominans

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 21:03

> [Celestienne | Sat, 24 May 2003 16:08:12 +0200]
>
> Stedet hér er ganske rigtight - så jeg må hellere også melde mig under
> fanen :)

Hej :)

> Som Nicolai's kæreste (altså, ægtemand) er jeg jo også én af dem der har
> fundet det utroligt lækre ved at have diverse rollespil og dominans ind
> i legen.

Igen; legen... Misforstå mig ikke, jeg har intet imod leg, men hvor er alle
de Ds'er for hvem det er mere end leg? For hvem det handler om mere end sex
alene. Jeg ved de er der...

> [...]
> nemt at tænde Nicolai; jeg ved hvor lidt der skal til - for det andet
> kan jeg selv få nogle helt suverene oplevelser ud at at tilføre lidt

Heh, det kender jeg :P Vi kan være midt i en snak om noget helt dagligdags
og pludselig siger han "Hvem er jeg?" med den dér stemme der kryber under
huden på mig :)

Cel

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-05-03 21:35

[Celestienne | Sat, 24 May 2003 22:02:30 +0200]

>Igen; legen... Misforstå mig ikke, jeg har intet imod leg, men hvor er alle
>de Ds'er for hvem det er mere end leg? For hvem det handler om mere end sex
>alene. Jeg ved de er der...

Jamen, måske ligger du noget andet i ordet 'leg'? For os er det næsten
hele tiden en leg; ganske uden seksuelle bagtanker kan jeg finde på at
købe ham en sut, give ham et flask i blenumsen og ellers komme med
kommentarer der referer til legen hvor han er baby og jeg er storebror.

Sex er en del af det, men bestemt ikke det hele. Når jeg giver Nicolai
ble på at pusler om ham behøver det slet ikke at være noget seksuelt -
for ham kan det give en behagelig tryghed af at der er én der "passer på
ham" - for mig kan det give en kærlig følelse om at han er "min baby".

Selvfølgelig er vi ikke 24:7 for hvem orker egentlig at være det *uden*
afbrydelser, men jeg synes at det altid ligger og dirrer et sted og
popper hele tiden op til overfladen.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 22:51

> [...]
> købe ham en sut, give ham et flask i blenumsen og ellers komme med
> kommentarer der referer til legen hvor han er baby og jeg er storebror.

Bliver helt glad :) Det er jo netop det jeg mener; de små ting der gør at
det ikke "kun" er en leg. Du har nok ret i at jeg lægger noget andet i
ordet leg *smil* Når jeg siger leg er det med tanke på planlagte
udfoldelser a'la "På lørdag efter kl. 22 når ungerne sover er du min herre
og master men indtil da... hent din sk*** kaffe selv!" Det er okay hvis
det er det der ønskes, men jeg personligt kan ikke trives på den måde.

> [...]
> for ham kan det give en behagelig tryghed af at der er én der "passer på
> ham" - for mig kan det give en kærlig følelse om at han er "min baby".

Kan også nikke genkendende til Nicolai's følelse af tryghed *smil*

> Selvfølgelig er vi ikke 24:7 for hvem orker egentlig at være det *uden*
> afbrydelser, men jeg synes at det altid ligger og dirrer et sted og
> popper hele tiden op til overfladen.

Og så længe det altid ligger og dirrer et sted, er I i mine øjne 24/7
*smil*

Cel

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-05-03 13:17

[Celestienne | Sat, 24 May 2003 23:50:38 +0200]

>Bliver helt glad :) Det er jo netop det jeg mener; de små ting der gør at
>det ikke "kun" er en leg. Du har nok ret i at jeg lægger noget andet i
>ordet leg *smil*

Well, for at bruge en slidt frase: "Livet er en leg" - altså det
ultimative man kan få er en partner som man kan lege med, hele livet.

>Når jeg siger leg er det med tanke på planlagte udfoldelser a'la "På lørdag efter kl. 22 når
>ungerne sover er du min herre og master men indtil da... hent din sk*** kaffe selv!"

WOAH!!! Den er sjov! :)

>Kan også nikke genkendende til Nicolai's følelse af tryghed *smil*

Det er jo også en stor del af submission; det er også derfor én af vores
små legekammerater (af seksuel karakter) kan nyde *inderligt* at jeg
dominerer ham, selvom han ikke er til fyre og følelserne mellem os kun
er rent venskabelige.

>Og så længe det altid ligger og dirrer et sted, er I i mine øjne 24/7
>*smil*

Hehe, tak :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Celestienne

Dato : 25-05-03 14:43

> Well, for at bruge en slidt frase: "Livet er en leg" - altså det
> ultimative man kan få er en partner som man kan lege med, hele livet.

Okay, okay, jeg gi'r mig :P

> WOAH!!! Den er sjov! :)

Ja, og jeg kunne da også finde på at sige det til ham (på nær at han ikke
kan udstå kaffe *lol*), men jeg ville da blive dybt skuffet hvis han uden
videre tillod mig at gøre det.

> [...]
> små legekammerater (af seksuel karakter) kan nyde *inderligt* at jeg
> dominerer ham, selvom han ikke er til fyre og følelserne mellem os kun

En *meget* stor del, måske den største? *smil*

> Hehe, tak :)

Anytime *smil* Jeg fiser jo heller ikke altid rundt i høje hæle med en
dildo i tasken ;)

Cel

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 25-05-03 07:49

On Sat, 24 May 2003 16:08:12 +0200, Celestienne wrote:

> [...]
> ikke kigger de rigtige steder? Ligesom Sophie Frederikke efterlyser
> ligestillede at tale med, ville jeg da heller ikke være ked af at høre fra

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da vores forhold ikke er baseret på BDSM
eller lignende, det er kun noget vi leger en smule med i vores seksualliv.

Men ligesom dig og Sophie, så savner også vi nogen at snakke med, om det
der er vores 24-timers seksualitet (om man kan sige det på den måde),
nemlig at min kæreste faktisk er mere homo- end heteroseksuel.
Det giver nogle ganske specielle problemer og problemstillinger i
hverdagen, som det kan være svært at snakke med andre om. Ganske vist har
vi især én god veninde, som vi kan snakke med om det, men da hun
overhovedet ikke selv er til piger, så kan hun jo ikke helt sætte sig ind i
hvordan min kæreste har det.

Mon "manglen" på "kvalificerede" samtalepartnere omkring den slags kan
skyldes, at DK jo er et ganske begrænset og lille område, så det kan være
svært at finde andre med lige netop den slags problemstillinger som man
selv har?
Og så må man "nøjes med" det næstbedste, nemlig folk herinde fra

Mvh. Jan

Fra : Celestienne

Dato : 25-05-03 12:33

"Jan Allan Andersen" <nospam_akker@ishoejby.dk> wrote in message

> [...]
> vi især én god veninde, som vi kan snakke med om det, men da hun
> overhovedet ikke selv er til piger, så kan hun jo ikke helt sætte sig ind

Og jeg tvivler på at jeg kan hjælpe dér eftersom jeg er overvejende
heteroseksuel. Jo,jeg tænder også på kvinder nu og da men mine erfaringer
er indtil videre temmeligt begrænsede på det område.

> [...]
> skyldes, at DK jo er et ganske begrænset og lille område, så det kan være
> svært at finde andre med lige netop den slags problemstillinger som man

Eller måske at de færreste af os lufter seksual livet foran venner og
bekendte?

> Og så må man "nøjes med" det næstbedste, nemlig folk herinde fra

Jeg vil nu ikke kalde det det næstbedste *lol* Nogen gange er det nemmere
at tale åbent og ærligt med fremmede mennesker man ikke omgås til daglig.
Og nogen gange kan de samme fremmede mennesker ende med at blive nære venner
man omgås til daglig *smil*

Måske hvis du fortalte lidt mere om problemstillingerne? Hvis lille Danmark
kun har én gruppe om seksualitet, skulle man jo mene at muligheden for at
støde på ligestillede er større. I hvert fald i teorien ;)

Cel