Mandrake **** BUGFIX ALERT****
Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-05-03 10:36

Er det kun mig der fra tid til anden får adskillige mail om samme rpm
parke er opdateret? f.eks. har jeg fået 5 mail om denne.

| **** BUGFIX ALERT****

| - Name : mozilla
| - Package : mozilla-1.3.1-4.1mdk.rpm
| - Description : Updated mozilla packages fix various bugs

BTW så virker den væsentligt hurtiger end 1.3.

Ivar Madsen

Fra : Ole

Dato : 25-05-03 13:39

Den Sat, 24 May 2003 11:35:45 +0200. skrev Ivar Madsen:

> Er det kun mig der fra tid til anden får adskillige mail om samme rpm
> parke er opdateret? f.eks. har jeg fået 5 mail om denne.

> BTW så virker den væsentligt hurtiger end 1.3.
Du skulle vel ikke have den registreret 5 gange ?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-05-03 19:06

Ole skrev Søndag den 25. maj 2003 14:39 i dk.edb.system.unix:

> Du skulle vel ikke have den registreret 5 gange ?

Nej, og de andre opdaterede RPM parker, fik jeg kun besked om en gang.

Ivar Madsen