Adgangskode i netværk (XP)
Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 24-05-03 09:54

Hej..
Jeg har en D-Link 604 og to pcere koblet sammen, den ene er Xp Pro den Xp
Home.. Fra xp home kan jeg sagtens komme ind på den med xp pro men ike
omvendt. Når jeg klikker på computeren så siger den at man skal indtaste en
adgangskode... Jeg har bare aldrig fortalt den at de skal be om en kode så
derfor ved jeg jo heller ikke hvad jeg skal skrive..

Kan nogen hjælpe mig?

/Michael

Fra : jens

Dato : 24-05-03 13:06

"Michael Trolle Sørensen" <michaeltrolle@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adgangskode... Jeg har bare aldrig fortalt den at de skal be om en kode så
> derfor ved jeg jo heller ikke hvad jeg skal skrive..

Er gæstekontoen aktiveret i den ?
Ellers skriver du bar dit login navn på den maskine, med kode.....

Mvh Jens

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 24-05-03 19:00

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> Er gæstekontoen aktiveret i den ?
> Ellers skriver du bar dit login navn på den maskine, med kode.....

Takkerr...