MS Windows
briani 27239
via driver til XP?
Fra : ps

Dato : 23-05-03 17:15

Jeg er ved at lave en reparationsinstallation af XP - og nu beder den om
"indsæt Via Agp filter driver disk" i cdrom drevet...sådan en har jeg da
ikke..hvad er det præcis den er ude efter? Ved oprindelig installation bad
den da ikke om en sådan...? Har det med 4in1 driver at gøre? Er den ikke
embedded i XP? Hvordan kommer jeg videre??
tak for hjælpen.
Preben

Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-05-03 23:50

ps 's insignificant opinion was stated in:
3ece48fb$0$48902$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> [...]
> installation bad den da ikke om en sådan...? Har det med 4in1 driver
> at gøre? Er den ikke embedded i XP? Hvordan kommer jeg videre??

Tror du kan løse problemet ved at hente og installere 4in1 pakken herfra:
http://www.viaarena.com/?PageID=2

Direkte link:
http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/VIAHyperion4in1447v.exe
Hvis du er midt i en installation, kan du pakke filerne ud et sted og fodre
den med dem, eller "annulere" og installere 4in1 driveren når du er færdig.

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Leo.E

Dato : 24-05-03 06:07

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote in message news:<3ecea5f7$0$83062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> ps 's insignificant opinion was stated in:
> 3ece48fb$0$48902$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Hvis du har en recovery cd er den sikkert derpå.
Hilsen: leo