WIN2000 + OFFICE2000 SR1 CRASHER FRONTPAGE~
Fra : Joergen Jellinghof

Dato : 27-03-01 15:01

Hej

Jeg har netop install. W2000
Problem: hvis jeg installere frontpage 2000
herefter virker denne fint(ser det ud til)
når jeg harefter install OFFICE2000 og prøver
at åbne min FRONTPAGE2000 så kommer der kun
er kort glimt af FP2000 og så lukker FP2000
ned.....

Er der en og anden der har løsningen på dette ???

Venligst

Jørgen Jellinghof

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-01 19:10

Uden at kunne sige om det er løsningen, har du så prøvet at slettet både
Office og Frontpage og derefter installere først Office og derefter
Frontpage.
Mener at jeg kan huske at have hørt om problemet før der blev løst ved at
gøre det i ovennævnte rækkefølge.

--
Søren Blom
soren@blom.dk