Balustre til trappe
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 23-05-03 08:54

Hej Alle

Jeg går og overvejer at sætte nogle balustre på min trappe, i stedet for de
træplader der sidder der nu...

Men mine overvejelser er godt nok faldet noget til ro efter jeg fandt ud af
hvad de kostede, mellem 100 og 150 kr for sådan en "udskåret træpind" er det
virkelig hvad sådan nogle fyre koster ???

Er her nogen som ved et sted de bare er en smugle billigere ??

Mvh
Jesper

Fra : TomCK

Dato : 23-05-03 11:13

"Jesper Pedersen" <salg@holdum.dk> wrote in message
> Hej Alle
>

> Er her nogen som ved et sted de bare er en smugle billigere ??

Næh, desværre. I stedet ville jeg nok bruge det som undskyldning for at
indkøbe det ultimative værktøj: overfræseren. Har du plads/tid til at lege
med dette sublime apparat, vil du garanteret hygge dig vældigt med dine
balustre.

mvh
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-05-03 11:18

TomCK wrote:

> [...]
> med dette sublime apparat, vil du garanteret hygge dig vældigt med dine

Jeg ville da bruge en drejebænk.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : Bjarne

Dato : 23-05-03 18:19

In article <tskza.32$ve3.9@news.get2net.dk>,
   "Jesper Pedersen" <salg@holdum.dk> writes:
> [...]
> virkelig hvad sådan nogle fyre koster ???
>
> Er her nogen som ved et sted de bare er en smugle billigere ??

Tag til Sverige.
I de svenske byggemarkeder findes der et hav af foskellige udgaver og de
koster ikke mange basseører.

Mvh,
Bjarne

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 24-05-03 10:32

> Tag til Sverige.
> I de svenske byggemarkeder findes der et hav af foskellige udgaver og de
> koster ikke mange basseører.

Er der nogen der har et link til et byggemarked i Sverige som ligger rimelig
tæt på bro/færge...
Jeg er ikke så kendt på de kanter men det kunne jo blive en løsning...

Mvh
Jesper

Fra : Bjarne

Dato : 25-05-03 17:08

In article <3ecf3be5$0$97241$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,

> Er der nogen der har et link til et byggemarked i Sverige som ligger rimelig
> tæt på bro/færge...
> Jeg er ikke så kendt på de kanter men det kunne jo blive en løsning...
Lige uden for Helsingborg, lige over for http://www.vala.com/ ligger Coop,
som har et lille byggemarked tilsluttet. Her har jeg set adskellige balustre.

Ellers er der http://www.jula.se/ som ligger i Malmø, men jeg har ikke
kontrolleret om de har balustre, det må du selv lige gøre.

Mvh,
Bjarne