Realaudio til WAV
Fra : Morten Skarsholm Ris~

Dato : 27-03-01 13:30

Er vsound (http://www.zip.com.au/~erikd/vsound/) den eneste mulighed?

Morten

Fra : Morten Skarsholm Ris~

Dato : 27-03-01 13:33

Morten Skarsholm Risager wrote:

> Er vsound (http://www.zip.com.au/~erikd/vsound/) den eneste mulighed?
>
> Morten

Det behøver ikke nødvendigvis være streaming. Jeg har *rm filerne
liggende.,

Morten

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 27-03-01 16:02

On Tue, 27 Mar 2001 14:33:23 +0200, Morten Skarsholm Risager wrote:

> Det behøver ikke nødvendigvis være streaming. Jeg har *rm filerne
> liggende.,

Hvis du bruger ALSA-driverne kan du bare cat'e en af pcm*-filerne et
eller andet sted i /proc/asound til en fil, mens du afspiller med
RealPlayer, så får du en fil med den lyd der blev sendt til lydkortet.

Jeg glemmer altid hvilken én af filerne under /proc/asound det er der
virker sådan, og prøver mig frem til jeg finder den rigtige...

Mvh.

--
"Brace yourself Adam Sjøgren
The sun will shine whereever you go" asjo@koldfront.dk