Gevaldige planker?
Fra : Ultimatos

Dato : 21-05-03 23:23

Hvor får jeg fat i nogle gevaldige planker (ca. 40x40x250 cm.)?

m.v.h.

Fra : zigge

Dato : 22-05-03 00:00

"Ultimatos" <""prikke@mail.dk""> wrote in message
> Hvor får jeg fat i nogle gevaldige planker (ca. 40x40x250 cm.)?

Hvilken træsort?

Hvis det er eg, kan Ørum savværk ved Hjallerup evt. hjælpe dig.

Mvh
//zigge

Fra : Gert Espersen

Dato : 22-05-03 06:32

40x40...Det er vist ovre i Silvans stolpeafdeling...Muhahahaha...

Et savværk kan sikkert hjælpe dig.

-Gert..

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 22-05-03 15:34

prøv

44 97 33 53

Fra : lars bo

Dato : 22-05-03 23:32

Aggersvold Savværk, 4450 Jyderup i Nordvestsjælland kan sikkert hjælpe dig,
de udfører en stor del af specialopgaver.

Fra : Calle.

Dato : 23-05-03 12:20

lars bo wrote:
> Aggersvold Savværk, 4450 Jyderup i Nordvestsjælland kan sikkert
> hjælpe dig, de udfører en stor del af specialopgaver.
>
> "Ultimatos" <""prikke@mail.dk""> skrev i en meddelelse

Det kan da ikke kaldes en planke, det er nærmere en stolpe

--
Calle

Fra : lars bo

Dato : 05-06-03 11:08

> Det kan da ikke kaldes en planke, det er nærmere en stolpe
>
> --
> Calle

Og hvad skal han så bruge den oplysning til?
Han ønskede adressen på en leverandør af ovennævnte stykke tømmer, så skaf
ham den, ligegyldigt hvad han kalder det.

hilsen
lars bo

Fra : Calle.

Dato : 05-06-03 11:12

lars bo wrote:

> Og hvad skal han så bruge den oplysning til?
> Han ønskede adressen på en leverandør af ovennævnte stykke tømmer, så
> skaf ham den, ligegyldigt hvad han kalder det.

Det er nok nemmere at finde en leverandør, når man søger på det rigtige
--
Calle