Adresser ?
Fra : Peter

Dato : 27-03-01 12:06

Hej

Hvordan finder man "lige" postadressen på marketingscheferne
i eksempelvis de 500 største danske virksomheder.

Venlig hilsen

Peter Heinzl

Cgi Shop
Aprilvænget 32
DK-6000 Kolding

mobil: 21 77 57 93
Tlf: +45 75 51 99 22
Fax: +45 75 51 99 24

Mail: peter@cgi-shop.dk
web: www.cgi-shop.dk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 27-03-01 20:50

Peter wrote:

> Hvordan finder man "lige" postadressen på marketingscheferne
> i eksempelvis de 500 største danske virksomheder.

Hvis du "lige" finder de nødvendige likvider, tror jeg Krak,
Købmandsstanden m.fl. kan levere sådan en liste til dig. Med lidt
søgning hos samme firmaer, er det muligt, du selv kan finde de fleste
oplysninger. (http://www.krak.dk/ og http://www.kob.dk/)
- Men er du parat til at bearbejde top-500 virksomheder? Det kræver
formentlig et stort arbejde for hver kunde. Jeg kender selvfølgelig ikke
dit produkt, men hvis det henvender sig specielt til meget store
virksomheder, ville jeg nok vælge at koncentrere mig om måske 5-10 store
virksomheder, som jeg enten kendte meget til eller som jeg kunne se
havde særlige fordele af mit produkt.

M.v.h.

Jonathan