MS Windows
briani 27239
begrænse uploaden
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 21-05-03 18:01

Min computer bruger noget cifs drev og over en internet forbindelse som
er meget langsom. Mit problem er at hvis jeg uploader noget på de drev,
er det næsten ikke muligt at surfe på min lille forbindelse.

Mit spørgsmål er, er det muligt at fx at begrænse uploaden på bestemte
ipnummer:porte så der på port 139-137 eller fx, til det ipnummer ikke
kan uploades med mere end 8kb/s ?

Det meste optimale ville være at det kan gøres på ipnummer med et
program? Anyone?

Mikkel

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 21-05-03 18:51

Kan du ikke sætte en uploadbegrænsning på CIFS-serveren?
Det kan jeg med min FTP-server. Jeg har eksempelvis tilladt
upload på op til 25Kbps så jeg stadig kan surfe =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Stryhns - det er noget vi drikker!