MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
System.ini mangler
Fra : jfm

Dato : 21-05-03 16:35

Håber nogen kan hjælpe mig. Da jeg surfede på nettet med min maskine (Win
98) fik jeg pludselig en meddelelse op om at system.ini mangler.
Samme besked får jeg, når jeg tænder maskinen. Jeg kommer slet ikke ind i
maskinen, da den bliver bremset ude i opstartsfasen?
Hvad gør jeg for at få Windows 98 til at køre igen?

Hilsen

JFM

Fra : den glade dreng

Dato : 21-05-03 16:55

Kan du heller ikke starte den op i fejlsikret eller dos tilstand?

Vh

Per

Fra : Bjarne L. Christense~

Dato : 21-05-03 18:04

> [...]
> maskinen, da den bliver bremset ude i opstartsfasen?
> Hvad gør jeg for at få Windows 98 til at køre igen?

Prøv evt. at se længere tilbage i denne gruppe under emnet "min win 98 er
gået ned" af 17-04-2003 21:13
eller i
dk.edb gruppen under emnet "til Lars vedr. mgl.ini-fil" af 07-04-2003 23:29

måske kan nogle af disse forslag hjælpe dig.
-Bjarne