køb af Mexicansk Ovn
Fra : Majer

Dato : 21-05-03 11:11

Hejsa!!

Jeg leder efter en Mexicansk Ovn, som kan stå udenfor. Det skal ikke være
sådan en superdyr en. Jeg ved at man kan få den i Biva, men der skal den
bestilles hjem, og det tager 3-4 uger. Problemet er at det er en gave, og
den skal bruges d. 28. maj. Så vi vil jo helst have den rigtige varer med
til fødseldagen, i stedet for et billede af en der er bestilt.
Er der nogen der ved hvor man ellers kan købe sådan en? Det skal sige at vi
er fra Køge-området.

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 21-05-03 12:01

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> wrote in message
> [...]
> til fødseldagen, i stedet for et billede af en der er bestilt.
> Er der nogen der ved hvor man ellers kan købe sådan en? Det skal sige at

Har du prøvet 'Jem & Fix', jeg mener a have set noget i deres reklamer for
ikke så længe siden.

/Tommy

Fra : Jens Juul

Dato : 21-05-03 13:50

>Er der nogen der ved hvor man ellers kan købe sådan en?

I senste nummer af Samvirke reklameres der med dem. "Medlemspris" 449 kr

Mvh Jens

Fra : Jan Pedersen

Dato : 21-05-03 21:35

Majer wrote:
> Hejsa!!
>
> Jeg leder efter en Mexicansk Ovn, som kan stå udenfor. Det skal ikke
> være sådan en superdyr en.

Her
http://netbutikken.coop.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=26&
dept%5Fid=68&pf%5Fid=4905137

Denne er i støbejern hvilket holder noget bedre, en dem der lavet af ler

--
Jan Pederen
cuk@cuk.dk

Fra : Majer

Dato : 22-05-03 17:56

Hej igen!!

Mange tak for jeres svar, nu har jeg fundet en. Fandt en i Superbrugsen til
450 kr.

Mange hilsner fra
--
Majer