Kernelkompilering
Fra : XoDeus

Dato : 21-05-03 08:44

Hej er der en af jer der er haj til at kompilere en kerne og gerne vil
hjælpe mig via ICQ eller shared desktop i RH9? Jeg har forsøgt at
kompilere min kerne men det blev ikke det det skulle være! Please help!

//XoDeus

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 21-05-03 08:55

In article <pan.2003.05.21.07.44.06.93334@tiscali.dk>, XoDeus wrote:
> Hej er der en af jer der er haj til at kompilere en kerne og gerne vil
> hjælpe mig via ICQ eller shared desktop i RH9? Jeg har forsøgt at
> kompilere min kerne men det blev ikke det det skulle være! Please help!

Hvad er problemet?

ICQ: 98708125

Thomas, Vanløse

Fra : XoDeus

Dato : 21-05-03 13:18

On Wed, 21 May 2003 07:54:51 +0000, Thomas S. Iversen wrote:

> Hvad er problemet?
>
> ICQ: 98708125
>
> Thomas, Vanløse

Ellers mange tak for de mange timer sammen Thomas.

Jeg har startet en ny thread som fortsættelse på denne!