Samba PDC, W2K og sletning af roaming prof~
Fra : Eg

Dato : 20-05-03 19:04

Hej, jeg kan ikke helt finde ud af om dette i virkeligheden hører til i
dk.edb.system.ms-windows, men jeg tror at chancen for et positivt svar her
er større, da det trods alt er Samba det omhandler, ellers må I sgu
meget undskylde :)
Jeg har det problem at roaming profiles ikke bliver slettet når
brugere logger af klienterne. Dette resulterer i at profilerne ret hurtigt
begynder at fylde op på klientmaskinernes harddiske. Jeg har
DeleteRoamingCache sat til '1' i registreringsdatabasen på klienterne.
Klienterne er alle w2k og harddiskene kører ntfs. Jeg har fundet en
løsning på nettet til et lignende problem, men eftersom løsningen er at
opgradere til service pack 1 eller 2, og klienterne i forvejen kører SP2.
duer den ikke. Siden der ikke er meget andet at finde på nettet om emnet,
går jeg ud fra at jeg nok gør noget galt. Alt andet som policies og lign
kører som en drøm.
Er der nogen der kender til problemet, eller nogen der positivt har fået
sletning af roaming profiles til at virke på w2k klienter (ntfs) med Samba
PDC?

Der er tale om 'Samba 2.2.3a-12.3 for Debian'

Mvh Eg