MS Windows
briani 27239
Hjælp, - igen
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-05-03 15:00

Har før fået nogle råd om at åbne en låst mappe på en vens HD, ingen af dem
har dog virket. Nu har jeg så monteret HD'en i hans egen Pc for at prøve den
vej...Der har formentlig været virus på den som jeg vil mene er fjernet nu,
men et eller andet er ødelagt for når men tænder Pc starter den som normalt
med at indlæse, når den når til Win billedet med den lille bjælke og man
tror så nu er den færdig....så starter den S.. forfra, og det bliver den ved
med, jeg har forsøgt at starte op på Cd rommen og repererer ad den vej, men
bliver bedt om en admistratorkode, systemet vil dog ikke accepterer den
indtastede kode selv om det er den som han har brugt gennem flere år, (så
han husker sikkert rigtit
Kan det være Bios som er beskadiget eller hvad hulen er der galt ??
Styresystem: Win XP Pro

--
Med venlih hilsen
Michael Nielsen

Fra : Rikke

Dato : 21-05-03 12:52

Prøv at starte op i fejlsikret tilstand hvis det kan lade sig gøre... Tryk
F8 ved opstart. Windows Xp er sat til automatisk at genstarte hvis der
kommer en alvorlig systemfejl. Du kan også reparere installationen ved at
starte installationen som normalt fra cd'en, og herfra vælge reparer, så
skal du nemlig ikke bruge administratorkode osv.

Skriv tilbage hvis du har brug for mere hjælp.

- Rikke =)