USA forærede Tibet til Kina
Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 12:27

USA forærede Tibet til Kina

USA havde ladet USSR forstå at de frit kunne overtage Øst-Europa og gøre dem
til deres slaver i 1945

USA havde jo brug for et fjendebillede - og vidste at russerne ville være
dejlig onde ved berlinerne mm

Det lå dermed i luften, at det overbefolkede sultende Kina kunne snuppe sig
en tilsvarende vasalstat, Tibet, som ingen gad beskytte.Ingen allierede
havde det.

Når man ikke har skaffet sig alliancer, har men inviteret til
erobring.Jøderne havde dermed også en vis medskyld i hvad der skete dem i
WW2.

Feudal-systemet, som vi kun kender fra Dalai Lamas milde ansigt, skabte ikke
fremskridt for tibetanerne. Det gør kineserne - selvom de har givet en masse
af den frugtbare jord, som landet har rigeligt af, til kinesere.

Størst mulig lykke for flest mulig, er nok opnået ved Maos milde erobring,
og de to lande er kulturelt i slægt, og intet uland har overgået Kina mht at
afskaffe sult og skabe trivsel .

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-03 13:02

In news:I7oya.8979$9j5.8470@fe04.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

Så er du sør'me helt, aldeles og fuldstændig OT igen, selvom du som
sædvanlig vil påstå, at ingen har kunne dokumentere, at du skulle poste
OT.

Hvad har dit indlæg med kristendom at gøre?

--
-Jens B.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-05-03 13:32

> [...]
> OT.
>
> Hvad har dit indlæg med kristendom at gøre?

For en gangs skyld enig med Jens:
Bo, du er HÅBLØST off-topic i denne gruppe om kristendom!

Jeg vil håbe at det skyldes en fejl og at du oprindeligt ville have sendt
til dk.politik, for ellers er det nemlig lige præcis denne slags opførsel,
der får ellers ret tolerante netbrugere til at klage til din udbyder.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 13:51

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message

> [...]
> til dk.politik, for ellers er det nemlig lige præcis denne slags opførsel,
> der får ellers ret tolerante netbrugere til at klage til din udbyder.

Smag og behag er forskellig
Men HELT SIKKERT ER at det indlæg fra APJ jeg her svarer på er 100% offtopic
og der står intet i fundats om at brokhoveder er hævet over reglerne.

Anja Andersen er offtopic når hun blander jantelov ind i håndbold. Men hun
hyldes for sine tiltrængte budskaber. Hvis man får ondt i hovedet af at en
sætning på denne ng ikke er aldeles kristelig , så lad vær at åbne indlæg
fra mig - og fra Jens Bruun og fra APJ

Jeg kritiseredes af mange for at rose Kina.
PÅ DENNE NG
Så jeg svarer PÅ DENNE NG.

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 00:01

Bo Warming XUMPEYFQNLVX@spammotel.com skrev dette:

> Men HELT SIKKERT ER at det indlæg fra APJ jeg her svarer på er 100%
> offtopic og der står intet i fundats om at brokhoveder er hævet
> over reglerne.

Nej men politiske indlæg hører altså *IKKE* hjemme i denne gruppe -
det har vi en politik-gruppe til. respekter fundatserne eller find dig
en anden sandkasse.

Så længe du følger fundatsen er du hjertelig velkommen!

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-03 08:55

"Andreas Falck" <dewnull@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
> en anden sandkasse.
>
> Så længe du følger fundatsen er du hjertelig velkommen!

Kære AF , dit indlæg er 100% offtopic og fundatsstridigt, hvilket ikke
gælder om det fra mig du kritiserer.

Hvis du vil postulere en anklage, så citer ordret den fundats-del du har i
tankerne

Selvfølgelig er jeg velkommen - men tak for at du gør det hjerteligt oveni.
Lad os diskutere de emner vi begge er interesseret i og gå forbi -
stilfærdigt og modent - hvad vi ikke er interesseret i. Din smag er god. Min
smag er god. Hvis er bedst er uinteressant, udefinerbart og slet ikke berørt
af den fundats, som du så skinhelligt bryder

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 12:44

Bo Warming XUMPEYFQNLVX@spammotel.com skrev dette:

> Hvis du vil postulere en anklage, så citer ordret den fundats-del
> du har i tankerne

Politik er offtopic i denne gruppe - det bedes du venligst respektere,
lige som alle andre skal respektere dette! - Videre debat derom hører
hjemme i dk.admin.netikette, hvorfor der er sat FUT dertil.

> [...]
> er interesseret i. Din smag er god. Min smag er god. Hvis er bedst
> er uinteressant, udefinerbart og slet ikke berørt af den fundats,

Det er stadig ikke tilladt at debatere og poste politik i denne
gruppe.

Jeg har intet imod at drøfte de emner der hører til i denne gruppe!

Fra : Niels Peter

Dato : 20-05-03 13:33

Bo Warming wrote:

> Størst mulig lykke for flest mulig, er nok opnået ved Maos milde
> erobring, og de to lande er kulturelt i slægt, og intet uland har
> overgået Kina mht at afskaffe sult og skabe trivsel .

Sig mig har du sluttet dig til Benito på dine gamle dage?

Niels Peter
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 13:45

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Sig mig har du sluttet dig til Benito på dine gamle dage?

Mange katolske missionærer i Kina hævder at Mao havde bedre kristen etik end
noget kristent statsoverhoved. De vidste hvor sund den oplyste enevælde i
Fjernøsten er.

Hvis nogen ævler OT, må det være fordi de er irriterede over ikke at have
logiske argumenter mod hvad jeg skriver, og det irriterer dem hvad jeg
skriver.

En gruppe med så lidt trafik som denne, bør værdsætte både hel og halv
ontopic - gå efter bold ej mand, kritiser indhold ikke form.

Fra : Niels Peter

Dato : 20-05-03 14:41

Bo Warming wrote:
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Mange katolske missionærer i Kina hævder at Mao havde bedre kristen
> etik end noget kristent statsoverhoved. De vidste hvor sund den
> oplyste enevælde i Fjernøsten er.

Ja, han var også ret god til at eliminere "kættere" ...

Niels Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 14:53

> Ja, han var også ret god til at eliminere "kættere" ...

UK&USA tvang ham til det. Opiumskrig og USA-støtte til korrupte ChangKaiSjek
betød at Mao overtog et krigshærget land.
Alle kaos-lande har oprørere og disse kættere må bankes på plads for at
stoppe borgerkrig og opnå civilisation.
Ingen kunne have gjort det mere humant end Mao.

Godt at du ikke er på det lave netiketteniveau som JensB og AndersPJ, der
ikke fatter at Jesus kom på jorden for at fuldbyrde moseloven så den ikke
skal tages bogstaverligt men man skal se på lovens/fundatsens ÅND OG IKKE
BOGSTAV

Evner man ikke at skrive ontopic som du og jeg, så vælger man den
destruktive kværulantforrykthed og går op i ontopic-offtopic petitesser

Disse lovreligiøse ukristelige ordnung-muss-sein pedanter har ikke fattet
begrebet tolerance

"Den kaste første sten som selv er værdig."

"Døm ikke at du ikke selv skal dømmes."

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 00:00

Bo Warming XUMPEYFQNLVX@spammotel.com skrev dette:

> USA forærede Tibet til Kina [ klip ]

Stop dine politiske udgydelser i denne gruppe