tomatplanter
Fra : Henrik & Lotte

Dato : 20-05-03 11:17

Hej med jer
Jeg er ikke den store havemand skal det lige siges, men de tomatpæanter jeg
lige har plantet er begyndt at få sorte skygger på deres blade. Og det de da
ikke have så meget ved jeg da hvad har jeg gjort forkert HLÆLP

MVH
Henrik G nielsen

Fra : sanand

Dato : 24-05-03 09:42

Hejsa!
Har selv fået det samme problem med mine tomatplanter, mine er sån lidt mere
grålige i det- men det er nok lige meget med farven :).
Læser i min havebog (politikkens) :
"Krøllede blade kan forekomme i plantens top samtiddig med kraftig vækst og
GRÅBLÅ farve på hele planten. Når planten gror kraftigt, sammen med at der
er kølige nætter opstår fænomenet."

jeg ved i hvertfald der har været lidt koldt i mit drivhus.

venlig hilsen
Susanne