Kristen etik og Irak og Kina
Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 09:54

Usund etik at DK støtter befolkningseksplosion

Fjernøsten har styr på befolkningen og har afskaffet sult, hvilket er
vigtigere end fortænkte menneskerettigheder.
Mellemøsten og Afrika, derimod , er ude af balance.

Ved at ulandshjælpe så sygdomme udryddes, bidrager vi til at fattige lande
ikke får skabt sammenhæng og bæredygtig udvikling. Vi skal tilbyde
frihandel, så deres varer kan konkurere på lige fod med andres.

Men det er hverken kristendom eller god moral at hjælpe dem til
befolkningsvækst, som betyder at de skubber problemerne foran sig, og
sultkatastrofer udskydes og får endnu større omfang i næste generation.

Egoisme er sundt. At USA med food-for-oil vil lege julemand i det Irak de
har smadret, skal vi ikke deltage i.

Der tales om, at flygtninge skal blive i lejre i den region, de kommer fra.

Hvis Iraks olierigdom nu bruges til mad, så kunne det ske til lejre, hvor
alle flygtninge med muslimsk tro samles - for de skal ikke til Europa.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-03 13:04

In news:2Ylya.14461$ot6.2550@fe06.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

Så er du sør'me helt, aldeles og fuldstændig OT igen, selvom du som
sædvanlig vil påstå, at ingen har kunne dokumentere, at du skulle poste
OT.

Hvad har dit indlæg med kristendom at gøre (udover at du bruger ordene
"kristen" og "kristendom en enkelt gang helt uden for sammenhæng)?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 13:42

> [...]
>
> Hvad har dit indlæg med kristendom at gøre (udover at du bruger ordene
> "kristen" og "kristendom en enkelt gang helt uden for sammenhæng)?

Fundats sir at man tar hensyn til gruppen - og i just denne gruppe er jeg
blevet kritiseret vedr de synspunkter jeg her argumenterer for - og som her
er om LIVSSYN KRISTENDOM nemlig etik

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 20-05-03 18:52

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> [...]
> befolkningsvækst, som betyder at de skubber problemerne foran sig, og
> sultkatastrofer udskydes og får endnu større omfang i næste generation.

Det er ytterst tvilsomt om betydelige deler av kristenheten med Paven og
president Bush i spissen, vil være enig med deg. UNICEF er bekymret fordi
USA, etter press fra den kristne lobby, ikke lenger vil bidra med støtte
til landprogrammet for Kina som innebærer befolkningsbegrensning gjennom
abort og sterilisering.

På en anden side er det præstestyrte Iran enig med deg, som i 1994 ble en
aktiv pådriver for befolkningsbegrensning ved FNs befolkningskonferanse i
Cairo. Iran driver en meget aktiv befolkningsbegrensningskampanje, der også
institusjoner knyttet til moskéene deltar aktivt, spesielt på landsbygda der
det offentlige helsestellet er dårlig utbygd.

Kjellemann

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 20:17

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote in message

> [...]

> USA, etter press fra den kristne lobby, ikke lenger vil bidra med støtte
> til landprogrammet for Kina som innebærer befolkningsbegrensning gjennom

USA var vild med at hjælpe det stakkes uland Kina, lige efter at Nixon havde
åbnet for handel.
Men roste det vellykkede et-børns-program som et eksempel for andre ulande.

Da så Kina pludselig blev økonomisk stærkt, så opfandt man "onde sider" af
kinesisk politik, fx om Falun Gong og Tibet og dødsstraf og sindsyg-tvang.

Menneskerettighedsreligionen som er nutids-kristendom blev brugt imod den ny
konkurrent.

Paven ved at hans magt er på vej ned så han undskylder fortidsgerninger
såsom korstog og voldelig missionering.

Han ved at katolikker i Kina er meget loyale med Kinas styre, og han er
¨loyal overfor dem.

Islam siger på skrømt ja til familieplanlægning men ved at eneste håb om
styrke er at udskifte rige landes befolkning med muslmer
Det giver selvtillid at eget befolkningstal vokser - men det er ikke pres
fra det overbefolkede land der driver folkevandringen, det er SUGET FRA VOR
GODHEDSINDUSTRI, der gør alt for at man skal vælge netop DK som nyt
brohoved.