øh hvordan er det lige
Fra : Rene

Dato : 20-05-03 07:37

Jeg har haft formateret en af mine arbejdsmaskiner og geninstallerert win
2000. Nu vil jeg gerne have den tilbage på netværket, men hvis jeg laver en
nætværksforbindelse for jeg ikke tilbudt at logge på via domæne. Jeg har
gjort det før for et par år siden der mener jeg bare at jeg kiggede
instillingerne efter fra den anden maskine. Hvordan er det lige jeg opretter
mig som bruger og logger på via domæne. Håber i kan hjælpe

Mvh Rene

Fra : boplads

Dato : 20-05-03 07:24

Rene wrote:
> [...]
> at jeg kiggede instillingerne efter fra den anden maskine. Hvordan er
> det lige jeg opretter mig som bruger og logger på via domæne. Håber i

Egenskaber for denne komputer / komputernavn. Her kan du tilslutte pc'en til
dit domæne

--
removethis before replaying

Fra : Rene

Dato : 20-05-03 16:30

Jo der har jeg været, men NetværksID som du refererer til i egenskaber for
denne pc er ghosted ?