MS Windows
briani 27239
XP: Gendan tidligere system
Fra : Magnus

Dato : 19-05-03 16:45

Jeg har påny instaleret XP men kan jeg ikke gøre det lettere næste gang så
ikke jeg skal installere alle programmer og indstillinger igen.
Kan man ikke sige at sådan som den er nu sådan vil jeg kunne genskabe den
senere når den begynder at blive ustabil igen.

Hvodan gør man det?

/Magnus

Fra : jens

Dato : 19-05-03 16:54

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man ikke sige at sådan som den er nu sådan vil jeg kunne genskabe den
> senere når den begynder at blive ustabil igen.

Højreklik på C: drevet og vælg egenskaber.
Der er en "sikkerhedskopi" mulighed.

Mvh Jens

Fra : Pico

Dato : 19-05-03 22:03

Magnus wrote:
> [...]
> igen. Kan man ikke sige at sådan som den er nu sådan vil jeg kunne
> genskabe den senere når den begynder at blive ustabil igen.

Lav et Image enten med Driver Image eller Ghost. Det er fornuftigt
at lave sådan et når man har nyinstalleret så kan man altid gå tilbage
til der hvor man "var". Det kræver selvfølgelig at der laves et nyt
Image når man installere programmer man vil beholde.
Pico

Fra : BOH

Dato : 19-05-03 22:45

Magnus wrote:
> [...]
> igen. Kan man ikke sige at sådan som den er nu sådan vil jeg kunne
> genskabe den senere når den begynder at blive ustabil igen.

Ja, eller du kunne jo prøve den indbyggede funktion 'systemgendannelse'

(i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer)

--
Mvh Morten

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-05-03 16:55

> Ja, eller du kunne jo prøve den indbyggede funktion 'systemgendannelse'

> (i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer)
>
> --
> Mvh Morten
Hej.
Det vil nok ikke helt blive som før med den.

Mvh Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk