MS Windows
briani 27239
Download
Fra : KC

Dato : 19-05-03 08:28

Hej NG

Hvad er det der gør at jeg kun kan sætte win Xp til at downloade 2 filer af
gange?

Er det noget med internet forbindelsen eller er det bare sådan?

mvh

KC

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 19-05-03 08:39

KC wrote:
> Hvad er det der gør at jeg kun kan sætte win Xp til at downloade 2
> filer af gange?
>
> Er det noget med internet forbindelsen eller er det bare sådan?

Nix - det er noget med at Internet Explorer overholder en eller anden
standard. Men det kan sagtens ændres ved at rode i registreringsdatabasen -
det har jeg i hvert fald gjort - men hvor man skal pille, kan jeg
selvfølgelig ikke huske...

Anyone...

--
Martin K

Fra : Ole C

Dato : 19-05-03 08:55

KC skrev blandt andet:

> Hvad er det der gør at jeg kun kan sætte win Xp til at downloade 2
> filer af gange?
>
> Er det noget med internet forbindelsen eller er det bare sådan?

Her en opskrift på hvordan det tal kan udvides til 10.

1. Start Registry Editor (Regedt32.exe).

2. Locate the following key in the registry:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings

3. On the Edit menu, click Add Value , and then add the following registry
values:

"MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a

4. Quit Registry Editor.

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 09:00

KC skrev:

> Hej NG
>
> Hvad er det der gør at jeg kun kan sætte win Xp til at downloade 2
> filer af gange?
>
> Er det noget med internet forbindelsen eller er det bare sådan?

Opret en ny tekst fil og indsæt følgende:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=Dword:00000010

Omdøb filen til f.eks. dl.reg og dobbeltklik
på den, den vil så blive tilføjet din reg.
database.

--
/Gevaldi