shell server ipcop
Fra : Per Larsen

Dato : 18-05-03 20:26

Hej igen

og takker mange gange for de svar jeg har fået, shell server hvad er
det ? og skal den slås til det er den ikke son standard.

Per Larsen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-05-03 18:14

"Per Larsen" <DATAPER@POST5.TELE.DK> wrote in message

> og takker mange gange for de svar jeg har fået, shell server hvad er
> det ? og skal den slås til det er den ikke son standard.

Muligheden for at logge remote på serverens linuxkonsol vha. en klient, der
kører ssh - funktionaliteten virkede ikke i v. 3.2.
Om den virker i den nye, ved jeg ikke. Principielt ka' jeg ikke lide at have
overflødige services kørende på en FW - derfor har jeg været releativt
ligeglad.

vh
Jan