Office assistenten
Fra : Dan

Dato : 19-05-03 20:26

Hejsa,

Er der nogen, der ved, hvor man kan finde nye Office-assistenter til Office XP?

Dem jeg kan finde på Mocrosoft's web-site er åbenbart kun til Office '97 - jeg kan i hvert fald ikke få dem til at virke i min Office XP, når jeg installerer dem...

TIA,
Dan

Fra : pre

Dato : 21-05-03 19:29

Der er to typer af Assistenterne, den nyeste er animeret til
konteksten og har extensionen acs. Normalt er der 5-6 at vælge
mellem - prøv søg.

På nettet var der tidligere et par konkurrerende foretagender, prøv et
søg.

pre

Fra : Dan

Dato : 22-05-03 06:14

Tak for svaret, men jeg ville selvfølgelig ikke spørge her i gruppen, hvis jeg ikke allerede selv havde forsøgt at søge på nettet først...

Men jeg må jo søge videre....

mvh
Dan