Problem med MSN 5.0
Fra : Lars Grau

Dato : 19-05-03 14:18

Hej NG

Jeg har fået problemmer med min MSN 5.0 efter jeg har fået en Barricade
Broadband Router, Før havde jeg ikke nogle problemmer med at overeføre filer
mellem mig selv og andre på min liste, men efter jeg har fået en ellers
meget udmærket router kan jeg ikke mere.

Nogle gode råd ?????

På for hånd tak

Lars

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 19-05-03 17:16

"Lars Grau" <news@ilejr.dk> wrote in message news:baalid$4s0$1@sunsite.dk...
> [...]
> mellem mig selv og andre på min liste, men efter jeg har fået en ellers
> meget udmærket router kan jeg ikke mere.

Kig her først:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=messenger+file+transfer+router

--

Stig Meyer Jensen