Col- og rowspan ændrer størrelser på andre~
Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 19-05-03 09:40

Jeg har en tabel der ser nogenlunde sådan her ud:

------------------------------------
| Titel box | Pic |
| | |
---------------------------| |
| Helix-box | |
| | |
---------------------------| |
| Menu | Hullet | |
| | | |
| ------------------------
| | Body |
| | |
| | |
------------------------------------

Selve tabellen er bygget op af en tabel på 3 x 4 celler, som så er flettet
sammen. Problemet er nu, at hvis størrelsen på "Menu-boxen" ændres, så
ændres størrelsen også på "Pic-boxen" (forkortelse for picture). Altså, hvis
højden på Menu-boxen ændres, fordeles højden tilsyneladende 50-50, således
at hullet i midten bliver halv så stor som Menu, på trods af, at jeg bruger
en height = xx
Det sker flere steder.

Spørgsmålet er nu, er der nogen måder, hvormed jeg kan forhindre at de
forskellige celler

På forhånd tak
Stefan McKinnon Edwards

Fra : Dennis T. Holm

Dato : 19-05-03 09:53

> [...]
> en height = xx
> Det sker flere steder.
>
> Spørgsmålet er nu, er der nogen måder, hvormed jeg kan forhindre at de

Kan du ikke lige poste din "kode" til din TABLE hvor problemet er ? .. så er
det lidt nemmere at "fejlfinde"

MVH

Dennis T. Holm

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-05-03 10:57

Dennis T. Holm skrev:

> Kan du ikke lige poste din "kode" til din TABLE hvor problemet
> er ? .. så er det lidt nemmere at "fejlfinde"

Send hellere et link hvor vi kan se problemet. Det er *langt*
lettere at arbejde med.

NB (til Dennis): Du må gerne klippe i dine citater - det er lettere
at bevare overblikket i en tråd når der anvendes korte citater der
tydeliggør hvad man svarer på. Se evt. linket i min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen