Heste-guf-opskrifter...
Fra : Silverflame

Dato : 26-03-01 21:17

Hej!
Er der nogen der sidder inde med nogle gode heste guf/bolsher opskrifter?
Jeg har det egentlig bedst med at vide hvad det er jeg "stopper" i hesten!!!
Hej hej fra Winnie.

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 26-03-01 21:58

Kitiara skrev en opskrift for et stykke tid siden, her er en copy/paste af
den.

Silverflame <nmt1362@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99o8fn$28q0$1@news.cybercity.dk...

Fra : Aleks & Karina

Dato : 27-03-01 12:08

Jeg har ingen imod at noget spiser hestekød, men jeg kan ikke finde mig at
æde en hestebøf og evt. foder dem til min hest.. Da den er jo sammen slags
kannibal ikk?... Hvor hyggelig er du??
Sammen måde når mennesker spiser menneskerbøf..

Karina

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-03-01 13:53

"Aleks & Karina" <temka@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kannibal ikk?... Hvor hyggelig er du??
> Sammen måde når mennesker spiser menneskerbøf..

Hvor er det lige, at du læser noget om, at nogen ønsker at fodre en hest
med hestekød?

--
Mvh. Morten Fruergaard
'95 Nissan Patrol 2,8 TD GR 4x4 til salg

Fra : Johanna

Dato : 27-03-01 14:50

Stefan M wrote:

> [...]
>ind i en af vore yngste heste, hvorved den fik alvorlige kvæstelser og
>desværre måtte aflives af vores lokale slagter, der desuden stod for den
>videre slagtning. Herved fik vi en større mængde kød, hvoraf noget blev
>spist i forbindelse med en fødselsdag. Efter denne fest havde vi nogle
>rester fra middagen, der blev smidt ud til kattene. Men så kom
>overraskelsen: Der var flere heste, der tog godt for sig af retterne. Ja,
>jeg ved det lyder mærkeligt, men når vi i dag skal forkæle vore heste (bl.a.
>i forbindelse med deres fødselsdage), så køber vi hestebøffer til dem.

Mannen må være gal
Johanna

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-03-01 16:00