Hjælp til scooter 30
Fra : Kristian

Dato : 16-05-03 17:06

Jeg er helt ny inden for dette område og har aldrig haft en scooter før.

Jeg har et par spørgsmål, jeg håber i vil besvare.

Er det korekt at man gerne må køre på en scooter 30 bare man er fyldt 18,
også selv om man ikke har knallert køre kort ?

Hvis jeg skal ud og købe en brugt scooter 30, hvad skal jeg især være
opmærksom på ? Lad mig sige det sådan, jeg ved INTET om scootere.

Er der nogle mærker jeg helt skal holde mig fra ?

Hvor kan man mere købe brugte scootere, kender kun den blå avis.

Mange tak

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-05-03 17:31

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Er det korekt at man gerne må køre på en scooter 30 bare man er fyldt 18,
> også selv om man ikke har knallert køre kort ?

Ja, det er korrekt! Du skal dog altid huske at knallerten skal være dækket
af en ansvarsforsikring.

> Hvis jeg skal ud og købe en brugt scooter 30, hvad skal jeg især være
> opmærksom på ? Lad mig sige det sådan, jeg ved INTET om scootere.

Antal kilometer, er servicen overholdt, prøv at kører dig en tur på den,
kontroller så vidt muligt at kablerne ikke er irrede eller utætte.

> Hvor kan man mere købe brugte scootere, kender kun den blå avis.

Muligvis på www.qxl.dk - ellers måske i Gul og Gratis, som er en avis der
udbydes af Jyske Vestkysten.

Fra : Brian Tingholm

Dato : 26-05-03 21:51

> Hvor kan man mere købe brugte scootere, kender kun den blå avis.

news:dk.marked.privat.knallert ??

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-05-03 22:13

Brian Tingholm wrote:

> PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne
> mail da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
> www.tingholm.com

Så kan folk lære det Sorry, OT...

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Lars Johannesen

Dato : 27-05-03 21:25

http://www.scooter-zone.dk

Her finder du en guide over hvad du skal kigge efter, så vidt jeg husker!!

Af scootere kan jeg varmt anbefale en Piaggio NRG, da den har en passende
størrelse og kører som en drøm!!